نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب بارسلونا و اتلتیکو مادرید

یک امتیاز باارزش آبی و اناری ها از واندا متروپولیتانو

اتلتیکو مادرید 1-1 بارسلونا: سیمئونه باز هم نبرد

بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد مقابل اتلتیکو مادرید به تساوی 1-1 دست پیدا کند. 

  آبی و اناری ها که در 7 سال اخیر در لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید شکست نخوردند، در دیدار امشب هم موفق شدند یک امتیاز از شاگردان دیگو سیمئونه بگیرند.

بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که همکاری مسی و لوئیس سوارز در همان دقیقه اول بازی به گل منجر شود؛ اما حضور به موقع سائول، دروازه اتلتیکو را نجات داد.

پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، تیم میزبان پیش کشید و آنتوان گریزمان می توانست در دقیقه 8 گل اول بازی را به ثمر برساند؛ اما واکنش به موقع مارک آندره تراشتگن باعث شد تا دروازه بارسا بسته بماند.

یک دقیقه بعد و روی پاس در عمق سائول، بار دیگر گریزمان در موقعیت گلزنی قرار گرفت؛ اما این بار هم تراشتگن با واکنشی به موقع، مانع از گلزنی ستاره فرانسوی اتلتیکو شد.

در ادامه بار دیگر بارسایی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند؛ اما در حالی که آنها در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند، اتلتیکو در دقیقه 21 به گل رسید. روی پاس کاراسکو بود که سائول پشت محوطه جریمه اتلتیکو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق و تماشایی، توپ را دور از دستان تراشتگن به گوشه دروازه بارسا فرستاد.

 

 

 

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم به دنبال زدن گل بعدی بودند. در دقیقه 33 ارسال مسی یک موقعیت خوب برای سوارز ایجاد کرد؛ اما مهاجم اروگوئه ای بارسا نتوانست ضربه سر را بزند. در دقایق پایانی بازیکنان بارسا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند؛ اما این اتفاق رخ نداد و اتلتیکو با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را اتلتیکو بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47، کاراسکو روی همکاری با کوکه صاحب موقعیت شد؛ اما ضربه او که از زاویه ای بسته زده شد را تراشتگن مهار کرد.

 

پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، بارسا ابتکار عمل را در دست گرفت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 57 به گل تساوی برسند؛ اما ضربه تماشایی لیونل مسی از روی یک ضربه ایستگاهی به تیر دروازه یان اوبلاک برخورد کرد.

 

برتری بارسا ادامه داشت و هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، حملات این تیم شدت می گرفت؛ اما واکنش های خوب اوبلاک مانع از باز شدن دروازه اتلتیکو می شد تا اینکه در دقیقه 82، سرانجام لوئیس سوارز توانست گل تساوی را به ثمر برساند. روی ارسال سرخی روبرتو به تیر دوم بود که سوارز از تعلل مدافعان حریف استفاده کرد و با یک ضربه سر، دروازه اتلتیکو را باز کرد.

 

 

فشار حملات بارسا بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت؛ اما کم دقتی سوارز باعث شد تا این تیم یکی دو موقعیت بسیار خوب را از دست بدهد.

 

در آخرین ثانیه های بازی هم بارسا صاحب یک ضربه ایستگاهی شد؛ اما ضربه مسی را اوبلاک مهار کرد تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد