نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی رئال مادرید و ختافه

فرار از تساوی با رونالدو

ختافه 1-2 رئال؛ برد پرمشقت با طلسم شکنی CR7

رئال مادرید به لطف گل دقیقه 84 رونالدو موفق شد در زمین ختافه به یک پیروزی دشوار دست یافته و موقتا فاصله اش با بارسا را به 4 کاهش دهد. 

  رئال که شروع ضعیفی در لالیگا داشته به زمین ختافه رده چهاردهمی آمده بود و محکوم به کسب پیروزی بود تا فاصله با بارسلونا از 7 امتیاز بیشتر نشود.

 

رئال خیلی زود کنترل بازی را در دست گرفت و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم روی دروازه ختافه خلق کرد که راه به جایی نبرد.

 

 

 

 

اولین موقعیت جدی بازی را رونالدو خلق کرد. ارسال پاس عمقی برای بنزما با استپ خوب او و پاس بهترش برای رونالدو همراه بود؛ اما شوت زمینی محکم رونالدو را گلر ختافه به زیبایی مهار کرد.

کمی بعد کریم بنزما با یک شوت سهمگین می توانست رئال را به گل برساند؛ اما ضربه او پس از برخورد به پای مدافع ختافه راهی کرنر شد.

 

رئال تیم برتر میدان بود؛ ولی از این برتری خود نتیجه نمی گرفت. سرانجام کهکشانی ها مزد بازی بهتر خود را دقیقه 38 گرفتند.

کریم بنزما روی اشتباه عجیب مدافع ختافه صاحب توپ شد و پس از کمی پیشروی و دریبل مدافع مستقیم خود با یک شوت دقیق توپ را به کنج دروازه فرستاد تا حساب کار 1-0 شود. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

 

 

 

 

رئال در شروع نیمه دوم می توانست به گل برسد؛ اما شوت مارسلو با واکنش عالی گلر ختافه راهی کرنر شد.

در حالی که رئال تیم برتر میدان بود این ختافه بود که روی یک ضد حمله به گل رسید. پاس عرضی وینگر ختافه در دهانه دروازه با دخالت مولینا و در موقعیتی مشکوک به آفساید وارد دروازه شد تا بازی برابر شود.

 

 

 

 

 

رئال پس از دریافت گل به آب و آتش زد تا به گل برتری برسد و دقیقه 73 تا مرز زدن گل دوم هم پیش رفت؛ اما رونالدو در عین ناباوری از دو قدمی دروازه توپ را به بیرون زد تا روز بد رئال ادامه داشته باشد.

زیزو در ادامه ایسکو، تئو و مایورال را وارد زمین کرد تا روند بازی را تغییر دهد و همین اتفاق هم افتاد.

 

با ورود ایسکو شکل بازی رئال آشکارا بهتر شد و همین بازیکن دقیقه 84 با یک پاس عمقی بلند رونالدو را در موقعیت گل قرار داد تا شوت فوق ستاره پرتغالی به کنج دروازه بنشیند. با این گل رونالدو اشتباه 10 دقیقه پیش خود را جبران کرد. این اولین گل رونالدو در لالیگا بود تا طلسم او شکسته شود.

 

در ادامه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و رئال موفق شد این بازی دشوار را با پیروزی 1-2 به اتمام برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد