نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی برگشت : پرسپولیس 2 - الهلال 2

پایان کار در مسقط با تساوی

پرسپولیس 2 - الهلال 2؛ معجزه نشد

پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال با نتیجه 6 بر 2 به کار خود خاتمه داد و به کار خود در لیگ قهرمانان آسیا خاتمه داد. 

  پرسپولیس با حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان، امید زیادی به صعود به فینال داشت که اکنون با شکست 4 بر صفر در جدال رفت، شانس آنها به حداقل رسیده است. با این حال آنها یک 90 دقیقه دست نخورده در اختیار خواهند داشت که بتوانند یک معجزه عجیب و تاریخی را رقم بزنند.

برانکو ایوانکوویچ در این دیدار حسین ماهینی و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و فرشاد احمدزاده نیز به دلیل مصدومیت آنها را همراهی نمی‌کند. با این حال بازگشت سیدجلال حسینی، محمد انصاری و کمال کامیابی نیا شرایط را تا حدودی به سود آنها کرده است.
استادیوم: سلطان قابوس مسقط            

 



اخطار

 

محمد انصاری (دقیقه 25) از پرسپولیس




پرسپولیس

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان ( دقیقه 65، بشار رسن)، وحید امیری، علی علیپور ( 1+90، سیامک نعمتی) و گادوین منشا
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 



الهلال عربستان

 

عبدالله معیوف، اوسامه هوساوی، محمد جحفلی( الخیبری 72)، محمد البورایک ( عبدالله الزوری61)، یاسر الشهرانی، الحافظ، نیکولای میلسی( کانو 80)، سلمان الفرج، کارلوس ادواردو، سالم الدوساری و عمر خریبین
سرمربی: رامون دیاز

 

 

شرح گل ها

 

 

پرسپولیس 1 الهلال 0( گادوین منشا، دقیقه 17): ارسال وحید امیری برای گادوین منشا با ضربه سر محکم این بازیکن گل اول پرسپولیس را رقم زد.

 

 

پرسپولیس 1 الهلال 1: ( دقیقه 29، عمر خریبین): مهاجم سوری الهلال ضربه پنالتی مشکوک تیمش را به شکل چیپ وارد دروازه بیرانوند کرد تا نتیجه را به تساوی بکشد.

 

 

پرسپولیس 2 الهلال 1: ( دقیقه 61): ارسال زمینی انصاری با کاشت توپ از سوی علی علیپور برای منشا با ضربه تمام کننده‌ی این بازیکن همراه شد که گل دوم سرخپوشان رقم خورد.
پرسپولیس 2 الهلال 2: ( دقیقه 73، عمر خربین): اشتباه اول از شجاع خلیل زاده و در ادامه صادق محرمی باعث شد تا خربین درون شش قدم با چرخش خود و ضربه زمینی بیرانوند را هم تسلیم کند.

 

 

شرح نیمه اول:



پرسپولیس که برای جبران  شکست4 گله دور رفت باید با شرایطی هجومی مقابل الهلال قرار می‌گرفت به خوبی در دقایق ابتدایی توانست این شرایط را ایجاد کند.
آنها روی فشار همه جانبه موقعیت‌های خوبی در 20 دقیقه ابتدایی شکل دادند و توپ و میدان را در اختیار داشتند تا در نهایت با ارسال دیدنی وحید امیری و ضربه سر تمام کننده گادوین منشا گل اول را به ثمر برسانند. منشا که امید اول پرسپولیس محسوب می‌شد دقایقی بعد فرصت خوبی برای گلزنی داشت که این‌بار ضربه سرش با اختلاف کمی راهی اوت شد. در شرایطی که پرسپولیس برای ثبت گل‌های بعدی خود به آب و آتش می‌زد، تصمیمات اشتباه داوری آغاز شد؛ ابتدا تکل صحیح محمد انصاری ضمن اعلام خطا برای الهلال یک کارت زرد نصیب مدافع چپ سرخپوشان کرد و در ادامه نیز در دقایقی بعد نیز شارژ این بازیکن پشت محوطه جریمه با تصمیمی جنجالی و یک طرفه با اعلام پنالتی همراه شد تا ضربه خریبین شرایط را کاملا به ضرر پرسپولیس کند.
پرسپولیس با این گل از نظر روحی روانی در دقایق باقیمانده نیمه اول کاملا به هم ریخت و نتوانست حملات منسجمی روی دروازه حریف داشته باشد. اکنون 45 دقیقه دیگر باقی‌مانده و باید امیدوار بود پرسپولیس 5 گل بزند و داور هم نسبت به آنها بی‌مهری نداشته باشد.

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد