نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی : پیکان 2 ـ تراکتور 1؛ تاج گذاری جلالی در شهرقدس

فاخر نزد ـ روستایی زد؛ تغییر برنده و بازنده و صدرنشین در یک دقیقه

تیم فوتبال پیکان تهران با گل دیرهنگام امیر روستایی و کسب ششمین برد پیاپی موفق شد به صدرجدول لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند. 

 


پیکان – تراکتورسازی / ساعت 15:45 – ورزشگاه قدس / تماشاگر: حدود 2000 نفر
وحید کاظمی – آرمان اسعدی – فرزاد بهرامی – حسین زمانی – ناظر: علیرضا کهوری

اخطار: محمدرضا مهدی زاده (78) از تراکتورسازی

 

پیکان:

پیام نیازمند، مهران موسوی(13 امیرحسین صادقی)، حجت حق‌وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، بختیار رحمانی (33 ابوالفضل ابراهیمی)، افرانگ دافه (۷۵ مهدی مومنی)، مرتضی آقاخان و امیر روستایی

سرمربی: مجید جلالی


تراکتورسازی:

فرزین گروسیان، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی زاده، محمد نادری، محمد ایران پوریان، امیر اسدزاده، علی طاهران(92 رضا عبدی)، فاخر تهامی، امیر نصر آزادانی، مهدی شریفی(78 محمدرضا آزادی) و فرزاد حاتمی
سرمربی: یحیی گل محمدی

 

شرح بازی:


در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار بیشتر شاگردان مجید جلالی صاحب توپ و میدان بودند و تنها نکته قابل اشاره در این دقایق مصدومیت مهران موسوی و ورود امیرحسین صادقی به جای او‌ به زمین مسابقه بود، اما اشتباه عجیب گلر جوان تراکتورسازی باعث شد که شرایط در ادامه تغییر کند و هر دو تیم صاحب موقعیت های خوبی در ادامه برای گلزنی شوند. در مجموع شاهد بازی خوب و‌سریعی از دو‌ تیم بودیم ولی شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه اول با شکست به رختکن رفتند تا چشم به نیمه دوم و‌جبران نتیجه در آن داشته باشند.

در نیمه دوم‌ هر دو‌ تیم موقعیت های بسیاری برای گلزنی داشتند اما این شاگردان گل محمدی بودند   که نمایش بهتری داشتند و در دقیقه ۶۵ روی ضربه امیر نصرآزادانی به گل رسیدند. در ادامه باز هم هر دو‌تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که بی دقتی مهاجمان در زدن ضربات آخر مانع افزایش تعداد گل های بازی می شد، اما در دقیقه ۹۰ و درست زمانی که فاخر تهامی تک‌به تک با نیازمند گلر پیکان را از دست داد، این بازیکنان پیکان بودند که در برگشت از فرصت به وجود آمده نهایت بهره را بردند و به صدر جدول رسیدند.

 

شرح گل:


۱-۰ ( پیکان): فرزین گروسیان در شرایطی که قصد داشت پاس رو به عقب ایران پوریان را به وسط زمین بفرستد، به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد تا پیکانی ها با ناباوری جشن شادی برپا کنند.
۱-۱ ( تراکتورسازی): در دقیقه ۶۵ ارسال محمد نادری از سمت چپ هجومی‌تیم تراکتورسازی با اشتباه آرمان قاسمی در جایگیری به امیر نصرآزادانی رسید و این بازیکن هم پس از کنترل توپ با یک ضربه دقیق گل تساوی شاگردان گل محمدی را به ثمر رساند.

۲-۱ (پیکان):  یک ضدحمله از پیکان عقب نشسته در دقیقه 90 و تغییر نتیجه بازی، امیر روستایی از اشتباه محمدرضا مهدی زاده در دفع یک پاس عمقی استفاده کرد و شانه به شانه این مدافع از فاصله نزدیک دروازه تراکتور را برای بار دوم گشود.جالب اینکه او بعد از شادی گل به دلیل فشار همبازی ها دچار گرفتگی پا شد.

 

بهترین بازیکن:


امیر روستایی در طول بازی نمایش خوبی داشت و‌با گل دقیقه ۹۰ پایه گذار ششمین پیروزی پیاپی شاگردان جلالی شد. اما ابوالفضل ابراهیمی هم در میانه میدان و پس از ورود به جای بختیار رحمانی نمایش در خور تحسینی داشت.

 

لحظات حساس:

 

دقیقه ۲۱: شوت مرتضی آقاخان از داخل محوطه جریمه به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه ۲۵: تراکتورسازی از داخل محوطه می توانست به گل تساوی برسد اما شوت فاخر تهامی با واکنش نیازمند به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۳۶: تیم تراکتورسازی در دو حمله پیاپی می توانست به گل تساوی دست یابد. اولین موقعیت این تیم پس از شوت اسدزاده و در یک رفت و برگشت در اختیار نیازمند قرار گرفت. دومی  بسیار خطرناک تر بود و ضربه سر فاخر تهامی با اختلاف کمی روی ارسال خوب ایران پوریان از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه ۳۸: ارسال ابوالفضل ابراهیمی از سمت راست خط دفاعی تراکتورسازی می رفت تا با ضربه روستایی به گل دوم پیکان بدل شود ولی توپ با اختلاف کم و به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه ۴۳: نفوذ بازیکنان تراکتورسازی از سمت راست خط دفاعی پیکان با ضربه بی دقت مهاجم تراکتور به تور کناری دروازه برخورد کرد .

دقیقه ۴۷: شوت خطرناک مهدی شریفی از پشت محوطه جریمه با واکنش نیازمند به کرنر رفت.

دقیقه ۵۵: ارسال اوت بلند توسط امیر نصر ازادانی با ضربه سر فرزاد حاتمی به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه ۶۲: پاس عمقی ابوالفضل ابراهیمی برای  امیر روستایی این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی واکنش گروسیان که جلو آمده  بود توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۳: شوت فرزاد حاتمی به آرامی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۷۷: ضد حمله سریع تراکتورسازی با واکنش خوب صادقی به کرنر رفت. کرنر ارسالی ایرانپوریان می توانست به گل دوم بدل شود ولی ضربه آقاسی با فاصله بسیار کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۷۹: ضربه ایستگاهی مرتضی آقاخان از پشت محوطه جریمه با فاصله از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: ارسال خوب مهدی مومنی از سمت راست هجومی پیکان با ضربه بسیار بد صادق بارانی راه به جایی نبرد.

دقیقه ۸۸: بهترین موقعیت گلزنی این دیدار با حرکت سرعتی فاخر تهامی‌برای تراکتورسازی به دست آمد ولی ضربه این بازیکن در موقعیت تک به تک‌ از بالای دروازه راهی اوت شد.

 

اتفاق ویژه:

 

در شرایطی که تیم تراکتور در دقایق پایانی بازی توپ و میدان را در اختیار گرفته بود از دست رفتن یک فرصت تک به تک عالی توسط فاخر تهامی و برگشت بازی روی دروازه پیکان و اشتباه مهدی زاده دفاع وسط تراکتور همه چیز این مسابقه را تغییر داد تا صدرنشین لیگ نیز عوض شود. جالب اینکه درست مشابه این اتفاق در دیدار تراکتور مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی نیز رقم خورده بود.

 

حواشی:

 

*دقیقه ۱۳ مهران موسوی به دلیل مصدومیت جای خود را به امیرحسین صادقی داد.

* مجید جلالی هنوز بازی به دقیقه ۳۵ نرسیده مجبور به انجام دو‌ تعویض اجباری شده است.

* حرکت محمد ایرانپوریان در محوطه جریمه و‌سرنگون شدن او اعتراض هواداران تراکتوری و این بازیکن را در پی داشت ولی داور دستور به ادامه بازی داد.
*بازی در حالی به میزبانی پیکان برگزار شد که تراکتورسازان سهمی بیش از ۹۰ درصد را تماشاگران را در اختیار داشتند.
*در ابتدای نیمه دوم و پس از سرنگون شدن ایران‌پوریان در محوطه جریمه، داور پنالتی اعلام نکرد که این تصمیم موجب عصبانیت هواداران تراکتورسازی شد و آن‌ها شعار " ..." را سر دادند.
*هم‌چنین در بین دو نیمه مهران موسوی و بختیار رحمانی  که به شدت آسیب دیده بودند، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
*پس از به ثمر رسیدن گل تساوی برای تراکتورسازی توسط نصر آزادانی، پرشورها به شدت بازیکن جوان خود را تشویق کردند.
*بعداز هدر رفتن موقعیت تک به تک توسط فاخر تهامی کادر فنی تراکتورسازی از منطقه قانونی خارج شدند که باعث تذکر ناظر بازی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد