نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی تراکتورسازی و سایپا - پنج شنبه 28 دی ماه 96

شکست تراکتور با دو پنالتی

تراکتورسازی 1- سایپا 2؛ ترابی به مربی خارجی خوشامد گفت!

تراکتوری ها در ادامه اوضاع نامساعد خود سه امتیاز دیدار برابر سایپا را نیز به این تیم واگذار کرد.  


هفته بیستم لیگ برتر؛ ساعت 14:30 ؛ تاریخ: 96/10/28
استادیوم: یادگار امام تبریز/ تماشاگر: 
داور: حمید حاج‌ملک؛ کمک‌ها: علی‌اکبر نوری، حسن انتظاری و کمیل غلامی/ ناظر: حسین نجاتی.

 


تراکتورسازی تبریز

 

  • ژوردی مارتینز
  • محمدرضا مهدی‌زاده
  • محمد نادری
  • محمد ایران‌پوریان
  • رضا شربتی(87 محمدرضا آزادی)
  • مهدی کیانی
  • مهدی مهدی‌پور
  • دانیال اسماعیلی‌فر
  • احسان پهلوان
  • محمد ابراهیمی(79 ارسلان مطهری)
  • فرزاد حاتمی

 

سرمربی(موقت): سید مجتبی حسینی

 

 


سایپا تهران

 

  • حامد فلاح‌زاده
  • محمد دانشگر
  • رضا علیاری
  • روزبه شاه‌علی‌دوست
  • امید خالدی
  • رضا اسدی
  • علی قلی‌زاده
  • مهدی ترابی(2+90 حامد شیری)
  • آرش رضاوند
  • محمدرضا سلیمانی(55 آلویز نانگ)
  • آرمان رمضانی

 

سرمربی: علی دایی

 

 

 

شرح گل:


تراکتورسازی 0 سایپا 1(دقیقه 62، مهدی ترابی): نارنجی پوشان روی یک ضدحمله سریع و حرکت فوق العاده مهدی ترابی توانستند به اولین گل بازی دست پیدا کنند. آنها در این دقیقه پشت محوطه جریمه توپ را به این بازیکن رساندند و ترابی نیز با ضربه ای از راه دور دروازه بان برزیلی را اسیر خود کرد.

 

تراکتورسازی 1 سایپا1 (دقیقه 70، محمد ایرانپوریان): مدافع تراکتوری ها در حالی که چند دقیقه پیش از این ضربه پنالتی را از دست داده بود در این دقیقه روی ارسال ابراهیمی توانست با یک ضربه سر دروازه تیم مهمان را باز کند.

 

تراکتورسازی 1 سایپا2(دقیقه 75، مهدی ترابی): نیمه دوم این بازی باز هم گل به همراه داشت و این بار روی شوت قلی زاده و برخورد توپ به دست نادری یک پنالتی برای سایپا گرفته شد و مهدی ترابی موفق شد با ضربه زیبا دومین گل تیم مهمان را به ثمر برساند.

 

شرح بازی:


تراکتوری ها از این بازی خانگی نیز نتوانستند امتیازی نصیب خود کنند تا در نهایت بازی خود برابر سایپا را به این تیم واگذار کرده باشند. 
دو تیم بازی را به سرد و با آرامش خاصی آغاز کردند و هیچ استرس و فشاری روی یکدیگر نیاوردند اما در میانه های نیمه اول کمی حال و هوای بازی عوض شد و در این دقایق کمی سرعت پیدا کرد و این تراکتوری‌ها بودند که در اکثر دقایق بازی درون نیمه سایپایی‌ها حضور داشتند و تمام توپ‌هایشان را از هر سمت و سویی که بود روی دروازه نارنجی‌پوشان می‌ریختند. در طرف مقابل شاگردان دایی سعی در کنترل بازی داشتند و به همین دلیل با ضدحمله هایی به موقع خود را به زمین تراکتوری ها می رساندند و سعی در گرفتن خطا از بازیکنان حریف داشتند. هر آنچه که بود نیمه اول این دیدار کمی از حد انتظار پایین تر بود و با تساوی بدون گل به پایان رسید. 
اما در نیمه دوم اوضاع به گونه دیگر پیش رفت و برخلاف نیمه اول از همان ابتدای نیمه بازی خوبی را شاهد بودیم. دیداری که به مانند نیمه اول با حملات تراکتوری ها و ضدحملات سایپا در جریان بود و  اتفاقا همین تیم موفق بود که توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند. آنها روی خلاقیت ترابی در استفاده از یک ضدحمله توانستند دروازه تیم میزبان را باز کنند. پس از این گل تراکتوری ها حملات خود را بیشتر کردند و به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند و در این میان به یک پنالتی نیز رسیدند اما یکی از بهترین پنالتی زن های لیگ برتر یعنی محمد ایرانپوریان موفق نشد از آن استفاده کند تا چند دقیقه بعد باز هم این تراکتوری ها باشند که به دروازه حریف می رسند و توسط خود ایرانپوریان گلزنی کنند. پس از این گل و به تساوی کشیده شدن بازی، ضدحملات به موقع سایپایی ها بازهم برای آنها سود داشت و توانستند به یک ضربه پنالتی دست پیدا کند و تیز خلاص را به تیم میزبان بزنند. 
هر آنچه که بود برنده این نیمه نفس گیر شاگردان علی دایی بودند که توانستند پس از هفته ها خارج از خانه به برتری دست پیدا کنند و البته در طرف مقابل تراکتوری ها نیز اوضاع خود را پیچیده تر از قبل می بینند و باید دید آنها به همراه مربی جدید خود در لیگ برتر چه خواهند کرد.

 

 

 

دقایق حساس


دقیقه 1 ـ ضربه اولین توپ سرکش قلی‌زاده توسط مارتینز مهار می‌شود.
دقیقه 4 ـ خطای تراکتوری‌ها روی بازیکن سایپا یک ضربه ایستگاهی را برای نارنجی‌پوشان فراهم آورد که ترابی پشت این ضربه ایستگاهی ایستاد و توپ را برای محمد دانشگر ارسال کرد و او توانست آن توپ را کنترل کند و توپ به اوت می‌رود.
دقیقه 7 ـ حرکت در عمق قلی‌زاده توسط رضا شربتی کنترل شد.
دقیقه 8 ـ یک پا دو پای مهدی ترابی و قلی‌زاده راه به جایی نبرد.
دقیقه 10 ـ ضربه خطای روی قلی‌زاده و ضربه ایستگاهی دیگر را باز هم ترابی پشت آن ایستاد اما این موقعیت هم دروازه تراکتوری‌ها را با خطر مواجه نکرد.
دقیقه 13 ـ پاس نامناسب قلی‌زاده محمدرضا سلیمانی را شارژ نکرد و این موقعیت هم مثل سایر موقعیت‌های سایپا از دست رفت.
دقیقه 14 ـ ضربه اسماعیلی‌فر توسط فلاح‌زاده دفع شد و این توپ در برگشت به مهدی کیانی رسید که با یک ضربه سرکش توپ را به بیرون فرستاد. البته پیش از آنکه ضربه او به بیرون برود کمک داور بازی خطای اسماعیلی‌فر را گرفته بود.
دقیقه 16 ـ توسط اسماعیلی‌فر را رضا علیاری به بیرون فرستاد تا یک کرنر برای تبریزی‌ها رقم بخورد. این کرنر را مهدی‌زاده به شکل عجیب بلند به سمت دیگر زمین ارسال کرد که این توپ بدون آنکه به کسی برسد به اوت رفت.
دقیقه 21 ـ ضربه سر رضا اسدی را مهدی‌زاده با سر متوقف کرد.
دقیقه 23 ـ حرکت نفوذی مهاجمان تراکتور توسط فلاح‌زاده به خوبی کنترل شد. 
دقیقه 25 ـ خطای ایران‌پوریان روی آرمان رمضانی و ضربه ایستگاهی دیگر برای سایپایی‌ها که پشت این توپ علی‌ قلی‌زاده قرار می‌گیرد و او هم موفق ثمر نشاندن این توپ نیست.
دقیقه 28 ـ پاس رو به عقب ایرانپوریان به کیانی رسید و او نتوانست مثل بازی رفت این توپ را گل کند. 
دقیقه 29 ـ خطای آرمان رمضانی و کارت زرد داوری.
دقیقه 31 ـ توپ ارسالی اسماعیلی‌فر به ابراهیمی رسید و او بعد از جا گذاشتن دفاع سایپا نتوانست دروازه خالی را باز کند. 

 

 


دقیقه 37 ـ این‌بار ضربه راه دور احسان پهلوان با اختلاف کم از تیر افتی سایپا گذر کرد.
دقیقه 41 ـ ضربه خطرناک تراکتوری‌ها را فلاح‌زاده به خوبی کنترل و دفع کرد.
دقیقه 44 ـ یک و دو سلیمان‌زاده و ترابی درون محوطه جریمه به مارتینز رسید.
دقیقه 45 ـ ضربه پرقدرت حاتمی را فلاح‌زاده نتوانست کنترل کند و آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه 53 – اولین فرصت در نیمه دوم در این دقیقه نصیب محمد ابراهیمی شد اما ضربه محکم او توسط فلاح زاده مهار شد. 
دقیقه 57 – ضربه ایستگاهی قلی زاده در شش قدم برای تراکتوری ها ایجاد کرد اما توسط مارتینز مهار شد.

دقیقه 68 – بهترین موقعیت این دیدار در این دقیقه نصیب تراکتوری ها شد و به دلیل خطای قلی زاده روی پهلوان یک پنالتی نصیب این این تیم شد اما ضربه ایرانپوریان را فلاح زاده به زیبایی دفع کرد.

دقیقه 78 – ضربه به موقع اسماعیلی فر با واکنش فلاح زاده مهار شد. 
دقیقه 81 – ضربه حاتمی از درون محوطه جریمه دروازه سایپا را به شدت تهدید کرد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه 4+90 – آخرین موقعیت بازی در این دقیقه از روی ضربه ایستگاهی تراکتوری ها ایجاد شد اما شوت ایرانپوریان از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

بهترین بازیکن:


مهدی ترابی که دو بار برای سایپایی ها گلزنی کرد را می توان بهترین بازیکن این دیدار دانست. ستاره ملی پوش نارنجی پوشان گل اول را روی خلاقیت خود و گل دوم را از روی پنالتی به ثمر رساند. 
حامد فلاح زاده نیز از بازیکنان خوب این دیدار بود. او که یک بار دروازه خود را باز شده دید در میانه های بازی موفق شد یک ضربه پنالتی را از تیم مهمان به زیبایی مهار کند.

 

اتفاق ویژه:


تراکتوری ها این روزها و با این شکست اوضاع پیچیده تری نسبت به قبل پیدا کردند. آنها که سرمربی جدید خود را به تبریز آوردند برای چهارمین هفته پیاپی با ناکامی میدان را ترک کردند. 
شاگردان علی دایی که از هفته سوم به بعد نتوانستند خارج از خانه به پیروزی برسند با برتری در این بازی موفق شدند پس از 16 هفته خارج از تهران به برتری دست پیدا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد