نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب بارسلونا و لگانس

هت تریک ستاره آرژانتینی بارسا را 79 امتیازی کرد

بارسلونا 3-1 لگانس: با مسی به سوی قهرمانی

بارسلونا در دیداری خانگی با هت تریک لیونل مسی موفق شد با نتیجه 3-1 لگانس را شکست بدهد.  همانطور که انتظار می رفت شاگردان ارنستو والورده در این دیدار برتر از حریف بودند و در نهایت به لطف درخشش لیونل مسی توانستند به سه امتیاز این دیدار برسند.

 

بازی با برتری بارسا آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بودند اما دفاع فشرده تیم میهمان، مانع از ایجاد موقعیت می شد. سرانجام در دقیقه 17 بود که اولین موقعیت جدی بارسا ایجاد شد. حرکت خوب کوتینیو با یک ضربه خطرناک همراه شد اما کوئیار با واکنشی دیدنی توپ را مهار کرد.

یک دقیقه بعد نوبت سوارز بود که صاحب یک موقعیت عالی شود اما ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد. برتری بارسا ادامه داشت و حملات این تیم هر لحظه خطرناک تر می شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 27 قفل دروازه لگانس باز شد. خطای بازیکن لگانس روی مسی باعث شد تا داور یک ضربه آزاد اعلام کند. خود این ستاره آرژانتینی پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

 

 

حملات بارسا بعد از این گل هم ادامه داشت و تنها 5 دقیقه بعد، مسی حساب کار را 2-0 کرد. پاس عالی فیلیپ کوتینیو در بین مدافعان لگانس به مسی رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان میهمان هم فرصت پیدا کردند تا یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بارسا ایجاد کنند اما در نهایت نیمه اول با همان دو گل به سود آبی و اناری ها به پایان رسید.

 

نیمه دوم را لگانس بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که روی اشتباه آندره گومس در میانه میدان، تیم میهمان به گل برسد اما ضربه بیووو از بالای دروازه بارسا به بیرون رفت.

در ادامه بار دیگر بارسا ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 58 پیکه می توانست اختلاف را به گل برساند اما ضربه والی او راهی به چهارچوب دروازه لگانس پیدا نکرد.

در حالی که بازیکنان بارسا سخت به دنبال گل سوم بودند، این لگانس بود که در دقیقه 68 توسط نبیل الزهر به گل رسید. روی پاس عرضی گابریل بود که توپ پشت محوطه جریمه به الزهر رسید و او هم با یک شوت محکم که در بین راه به یکی از مدافعان بارسا هم برخورد کرد، حساب کار را 2-1 کرد. بارسا خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و می توانست در دقیقه 72 به گل برسند اما باز هم واکنش کوئیار دروازه لگانس را نجات داد.

 

 

 

 

حملات میزبان ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه لوئیس سوارز یک موقعیت خوب را از دست داد، سرانجام بارسا در دقیقه 87 گل سوم را زد. پاس خوب دمبله در بین مدافعان لگانس به مسی رسید و او هم با یک ضربه فنی کار را تمام کرد. در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری 3-1 بارسا به پایان رسید.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد