نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و یوونتوس - لیگ قهرمانان اروپا (بازی برگشت)

معجزه ایتالیایی ها تکرار نشد

رئال مادرید 1-3 یوونتوس: رستگاری در راموس تایم

رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه 3-1 مقابل یووه شکست خورد اما راهی مرحله بعد شد.  شاگردان زین الدین زیدان که در دیدار رفت توانسته بودند به پیروزی 3-0 برسند، در دیدار امشب تا آستانه شکست و حذف پیش رفتند اما گل ثانیه های پایانی کریس رونالدو از روی نقطه پنالتی، این تیم را نجات داد.

یوونتوس بازی را طوفانی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی حرکت خوب خدیرا از سمت راست و ارسال او به تیر دوم، ماریو مانژوکیچ با یک ضربه سر عالی دروازه را باز کرد.

 

 

برتری یووه بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه 8 به گل دوم برسد اما ضربه گونسالو ایگواین را کیلور ناواس دفع کرد.

در ادامه رئالی ها پیش کشیدند و یکی دو موقعیت خوب روی دروازه یوونتوس ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. بعد از اینکه بازی برای دقایقی افت کرد، در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر یوونتوسی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و فشار زیادی روی دروازه رئال وارد کردند و در دقیقه 37 بود که توانستند به گل دوم برسند. این بار روی ارسال لیششتاینر از سمت راست بود که باز هم توپ روی تیر دوم به مانژوکیچ رسید و او هم با ضربه سر حساب کار را 2-0 کرد.

 

 

در دقایق پایانی نیمه اول بازی کمی از تب و تاب افتاد اما در آخرین ثانیه ها، چیزی نمانده بود که رئال به گل برسد اما ضربه تونی کروس با بدشانسی به تیر افقی دروازه جی جی بوفون برخورد کرد و این نیمه با نتیجه 2-0 به سود یووه به پایان رسید.

 

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، رئالی ها تا اندازه ای پیش کشیدند و یکی دو موقعیت خوب روی دروازه یووه داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در مقابل یوونتوس در دقیقه 60، تقریبا برخلاف جریان بازی به گل سوم رسید. روی یک ارسال از داگلاس کاستا بود که توپ با اشتباه کیلور ناواس مقابل بلیز ماتوئیدی قرار گرفت و او هم با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد.

 

 

رئالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در ادامه پیش کشیدند و موقعیت های خطرناکی روی دروازه یووه خلق کردند اما همه آنها با بی دقتی از دست رفت. با نزدیک شدن به دقایق پایانی، فشار حملات رئال بیشتر می شد اما به نظر می رسید که بازی به وقت های اضافه کشیده خواهد شد اما در سومین دقیقه از وقت های اضافه، داور یک ضربه پنالتی جنجالی برای رئال اعلام کرد.

روی ضربه سر کریس رونالدو، توپ در مقابل دروازه یووه به لوکاس واسکز رسید اما بی عطیه از پشت سر از راه رسید و او را سرنگون کرد. داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. این تصمیم با اعتراض شدید جانلوئیجی بوفون همراه شد و داور هم کاپیتان یووه را اخراج کرد.

 

 

 

وویژک شزنی به جای ایگواین وارد زمین شد تا مقابل ضربه پنالتی کریس رونالدو قرار بگیرد اما ضربه محکم ستاره پرتغالی در گوشه بالایی دروازه یووه جای گرفت و رئال علی رغم شکست 3-1، راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد