نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب بارسلونا و والنسیا

در روز درخشش تراشتگن؛

بارسا 2 - 1 والنسیا؛ پیروزی به لطف درخشش تراشتگن

بارسلونا موفق شد با برتری 1-2 برابر والنسیا، یک گام به فتح لالیگا نزدیک تر شود.   در روزی که تراشتگن عکس العمل های خوبی نشان داده و والنسیتا موقعیت های فراوانی را از دست داد، بارسا با 2 گل سوارز و اومتیتی برابر تک گل پارخو، حریف را مغلوب کرد.

 

اولین فرصت بازی در همان دقایق ابتدایی برای والنسیا ایجاد شد اما ضربه دیدنی و مواج گوئدس با عکس العمل دیدنی تراشتگن همراه بود.

 

 

اما در دقیقه 15، بارسلونا به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی و دیدنی کوتینیو، سوارز با دروازه والنسیا تک به تک شد و با ضربه ای دقیق موفق شد دروازه این تیم را باز کند.

 

در دقیقه 23 مورنو فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه محکم او باز هم با واکنش سنگربان بارسلونا همراه بود.

 

 

در ادامه باز هم والنسیا تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل تساوی داشت و موقعیت هایی را نیز خلق کرد که مهم ترین آن روی اشتباه تراشتگن روی شروع مجدد ایجاد شد اما بارسا خوش شانس بود که ضربه گوئدس بعد از سیو گلر آلمانی، به دیرک برخورد کرد و در نهایت نیمه اول با برتری 0-1 میزبان به اتمام رسید.

 

با شروع نیمه دوم، والنسیا روی اشتباه عجیب اومتیتی بهترین بخت را برای زدن گل تساوی داشت اما پیکه ضربه مورنو را در آستانه ورود به دروازه برگشت داد.

 

یک دقیقه بعد بلوگرانا به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال دیدنی کوتینیو از روی نقطه کرنر، این بار اومتیتی با یک ضربه سر دقیق موفق شد گل دوم بارسلونا را به ثمر برساند.

 

 

در دقیقه 63، لیونل مسی با حرکتی آکروباتیک می توانست اختلاف را 3 برابر کند اما ضربه او راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 68 ضربه ایستگاهی خطرناک پارخو از کنار دروازه بارسا با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

2 دقیقه بعد بارسلونا باز هم فرصت خوبی به دست آورد اما این بار ضربه آکروباتیک اینیستا توسط نتو مهار شد. در دقیقه 78 لیونل مسی با یک حرکت انفرادی دیدنی می توانست کار والنسیا را تمام کند اما ضربه او با کمترین اختلاف به بیرون رفت.

 

اما بالاخره در دقیقه 87 والنسیا به گل رسید. خفاش ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و ضربه پارخو با گذر از زیر دست تراشتگن وارد دروازه شد.

 

در ثانیه های پایانی دنیس سوارز یک تک به تک را از دست داد تا بارسلونا با نتیجه 1-2 والنسیا را شکست دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
تفکر مثبت یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 10:11

چه فایده مهم لیگ قهرمانان بود که حذف شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد