نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و مالاگا

با ادامه درخشش ایسکو

مالاگا 1-2 رئال مادرید؛ بازگشت به پله سوم

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2-1 مالاگا را شکست داد و بار دیگر در رتبه سوم جدول لالیگا قرار گرفت. 

  شاگردان زین الدین زیدان که امیدی برای قهرمانی در لالیگا ندارند و اکنون با والنسیا بر سر کسب رتبه سوم رقابت می کنند، امشب توانستند با گل های ایسکو و کاسمیرو به پیروزی برسند و بار دیگر بالاتر از خفاش ها در جدول قرار بگیرند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و کریم بنزما می توانست در دقیقه 2، روی ارسال لوکاس واسکز، دروازه حریف را باز کند اما ضربه والی او راهی به چهارچوب دروازه مالاگا پیدا نکرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 14 بار دیگر بنزما صاحب یک موقعیت شد اما باز هم نتوانست از آن استفاده کند. پس از آن رئالی ها چند موقعیت خوب روی دروازه مالاگا ایجاد کردند اما کم دقتی بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر باعث شد تا هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشود.

برتری رئال ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 29، ایسکو حساب کار را 1-0 کرد. روی یک ضربه آزاد بود که ایسکو با ضربه ای فنی و دقیق، توپ را به گوشه دروازه مالاگا فرستاد و تیمش را پیش انداخت.

 

 

 

سه دقیقه بعد رئال می توانست روی همکاری ایسکو و آسنسیو به گل دوم برسد اما این بار ضربه ایسکو به کنار دروازه رفت. در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل تر شد اما باز هم این رئالی ها بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند؛ با این وجود توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری 1-0 رئال به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی این نیمه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 63، رئال به گل دوم رسید. روی حرکت عالی بنزما بود که رئال صاحب موقعیت شد و در نهایت کاسمیرو روی پاس در عرض بی نقص از ایسکو، توانست حساب کار را 2-0 کند.

 

 

بازیکنان میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 68 یکی از گل های خورده را جبران کنند اما واکنش دیدنی کیلور ناواس، دروازه رئال را نجات داد.

 

در ادامه هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل های بعدی انجام دادند و موقعیت های خوبی هم روی دروازه ها ایجاد شد اما تبدیل به گل نشد.

 

در حالی که به نظر می رسید بازی با همان دو گل به پایان خواهد رسید، مالاگا در سومین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم سرانجام به گل رسید. روی یک ارسال به محوطه جریمه رئال، توپ با اشتباه وایخو به رولان رسید و او هم با یک ضربه محکم، دروازه رئال را باز کرد.

اما این یک گل نتوانست مانع از شکست مالاگا شود و رئال با برتری 2-1، به سه امتیاز شیرین این بازی رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد