نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب بارسلونا و سلتاویگو (هفته 33 لالیگا)

سلتاویگو 2-2 بارسا: توقف در غیاب ستاره ها

بارسلونا در دیداری که چند ستاره اصلی اش را در اختیار نداشت، در خانه سلتاویگو با نتیجه 2-2 متوقف شد. 

  بارسا یکشنبه شب در دیدار فینال جام حذفی باید مقابل سویا قرار بگیرد و به همین دلیل، ارنستو والورده به چند ستاره اصلی اش استراحت داد و در غیاب آنها، آبی و اناری ها در خانه سلتا به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردند.

 

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 5، فیلیپ کوتینیو می توانست روی ارسال لوکاس دینیه، گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت. سه دقیقه بعد نوبت دنیس سوارز بود که روی دروازه سلتا خطرساز شود اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

پس از آن نوبت بازیکنان میزبان بود که برای دقایقی ابتکار عمل را در دست بگیرند اما نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه بارسا ایجاد کنند.

در ادامه بار دیگر بازیکنان بارسا بر بازی مسلط شدند و سرانجام در دقیقه 36 به گل رسیدند. روی یک حمله سریع و برق آسا از بازیکنان بارسا بود که توپ با پاس پاکو آلکاسر به عثمان دمبله رسید و او هم با یک ضربه والی تماشایی، کار را تمام کرد.

 

 

بازیکنان سلتا خیلی سریع به  این گل واکنش نشان دادند و در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه بارسا وارد کردند تا اینکه در دقیقه 45 به گل تساوی رسیدند. روی اشتباه آندره گومس در میانه زمین بود که سلتا صاحب موقعیت شد و در نهایت روی ارسال زمینی گومز، جانی کاسترو در دهانه دروازه کار را تمام کرد. به این ترتیب نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

 

در نیمه دوم هم بارسا شروع بهتری داشت و در مقابل بازیکنان سلتا هم روی ضدحملات خطرناک نشان می دادند. در این دقایق هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند.

تا اینکه دردقیقه 64 بارسا به گل دوم رسید. روی حرکت خوب پائولینیو و پاس او به دهانه دروازه، پاکو آلکاسر به راحتی دروازه را باز کرد.

 

 

 

در حالی که بازیکنان بارسا در تلاش بودند تا از برتری شان محافظت کنند، اخراج سرجی روبرتو در دقیقه 71 کار را برای این تیم دشوار کرد. روی یک ضدحمله خطرناک از سلتا بود که آسپاس در موقعیت تک به تک با تراشتگن قرار گرفت اما روبرتو پشت محوطه جریمه او را سرنگون کرد و داور هم کارت قرمز را به او نشان داد.

بازیکنان سلتا از برتری نفری شان استفاده کردند و فشار زیادی روی دروازه بارسا وارد کردند و در نهایت در دقیقه 82 به گل تساوی رسیدند. روی ارسال بویه از سمت چپ بود که با دفع تراشتگن همراه شد اما توپ به دست آسپاس برخورد کرد و وارد دروازه شد و داور گل را پذیرفت.

 

 

در دقایق پایانی بازیکنان میزبان تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند و چیزی نمانده بود که به گل سوم برسند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد