نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

5 دیدار آسیایی که نبایدتماشایشان راازدست داد

گزارش روز:

5 دیدار آسیایی که نبایدتماشایشان راازدست داد


جام ملت های آسیا از فردا و با بازی استرالیا و کویت به میزبانی استرالیا رسما آغاز خواهد شد.

   سیمون هیل، کارشناس فاکس اسپورت به بررسی 5 دیدار حساس آسیایی در ماه ژانویه که به عقیده خودش نباید تماشایشان را از دست داد پرداخته است.

1- ازبکستان-کره شمالی (10 ژانویه)

البته این یک بازی چندان حساسی هم به حساب نمی آید. اما این بازی از برخی جهات، جذابیت هایی دارد که می تواند ما را مجاب کند تا به تماشایش بنشینیم. ازبکستان 20 سال است که وارد فوتبال آسیا شده و از همان سالی که وارد جام ملت های آسیا شد، خود را یک مدعی قهرمانی معرفی کرد؛ با این حال آنها هرگز موفق به قهرمانی در این تورنتمنت نشدند.
این تیم متشکل از بازیکنان با استعداد جوان و چندین بازیکن باتجربه است.میرجلال کاسیموف با داشتن بازیکنانی چون سرور جباروف می تواند به قهرمانی در آسیا امیدوار باشد. زوج دنیسوف و حسن اف در جناح چپ اگر به خوبی هماهنگ شوند، تیم های مقابل کار دشواری مقابل ازبک ها خواهند داشت.

اما کره شمالی، تیمی ناشناخته که با کنار گذاشتن بازیکنان باتجربه ای چون یونگ تائه سه و آن یونگ هاک، و اتکا به جوانانی با استعداد، پای به این رقابت ها خواهد گذاشت. بیش از هر چیز همه مشتاقند تا هواداران این تیم را در ورزشگاه مشاهده کنند. هوادارانی با لباس های متحدالشکل که همه از اعضای حزب کره شمالی هستند. در حالیکه در تمام طول بازی، چشمشان به زمین مسابقه دوخته شده انگار که هیپنوتیزم شده باشند.

2-امارات-قطر (11 ژانویه)

دربی پولدارها. دو کشوری که برای تصاحب مارکتینگ های ورزشی در اروپا باهم رقابت دارند. یکی برای آرسنال ورزشگاه می سازد و دیگری مالک پی اس جی و اسپانسر پیراهن بارسلونا می شود. تیم های فوتبال دو کشور نیز باهم رقابت حساسی خواهند داشت.امارات بازیکنی همچون عبدالرحمان دارد که از لحاظ مدل مو بسیار شبیه به مروانه فلینی است اما از لحاظ نوع بازی، تفاوت زیادی باهم دارند. عبدالرحمان یک بازیساز خوش استیل است که نقطه قابل اتکای اماراتی ها به حساب می آید.احمد خلیل و المبخوط نیز دیگر امیدهای امارات هستند.
قطری ها نیز در مقابل استرالیا نشان دادند که راه مقابله با تیم های گردن کلفت از لحاظ فیزیکی را آموخته اند و آن تیم انعطاف پذیر سابق نیستند.بسیاری از بازیکنان این تیم، اصالتا قطری نیستند اما هارمونی تیمی قطری ها بسیار بالاست.

3- ژاپن-فلسطین (12 ژانویه)

ژاپنی ها یک برند فوتبال در آسیا به حساب می آیند و بازیکنان با استعداد زیادی در این تیم بازی می کنند که بسیاری از باشگاه های اروپایی به دنبال به خدمت گرفتنشان هستند. بازیکنانی چون هوندا و کاگاوا، تنها نمونه ای از این بازیکنان هستند. آنها بی شک یکی از شانس های قهرمانی در این تورنمنت هستند و برای فلسطینی ها، شاید مقابله با ژاپن مثل یک رویا می مانست که حالا در آستانه محقق شدن است.

مربی فلسطین به تازگی و در ماه آگوست، خانه خود را در بمباران اسرائیلی ها از دست داده و عبدالحمید ابوحبیب، کاپیتان این تیم، در 5 سال اخیز تنها سه بار موفق به ملاقات با اعضای خانواده اش در غزه شده است.با وجود اینکه فاصله محل سکونت او در نابلس با غزه تنها یک ساعت است.

4 - استرالیا-کره جنوبی (17 ژانویه)

این شاید اولین مصاف جدی و فینال گونه در مرحله گروهی مسابقات است.دیداری که آخرین بازی گروه است و احتمالا هر دو تیم مجوز صعود را گرفته اند. با این حال اگر هر یک از دو تیم، تا آن روز لغزشی کرده باشند، آن بازی به یک بازی پرتنش  و حساس بدل خواهد شد.
کره که جام جهانی اسفباری را پشت سر گذاشته است، با هدایت اولی اشتلیکه، مربی جدید خود و با اتکا به مهره هایی چون سون هیونگ مین، کو جا چئول و کی سونگ یئونگ پای به این مسابقات می گذارد. این آخری که در سوانسی بازی می کند، دوران کودکی خود را در بریسبان استرالیا سپری کرده و به دیوید مشهور است. استرالیا نیز با داشتن تیم کیهیل و مارک برشیانو و با حمایت هوادارانش، یکی از شانس های اول قهرمانی به حساب می آید.

5- ایران-عراق احتمالی در یک چهارم

اگر ایران در گروه خودش اول شود و عراق نیز در گروه خود دوم، (اول شدن ایران در گروه و دوم شدن عراق در گروهش، محتمل تر است)باید منتظر جدال این دو تیم در یک چهارم باشیم.ایران هر دو جدال قبلی خود مقابل عراق در این تورنمنت را پیروز شده است.البته آنها از سال 1976 قهرمان آسیا نشده اند ولی عراق در سال 2007 به این عنوان دست یافته است. بدون شک، چالش های سیاسی و جنگی که بین این دو کشور در دهه 80 میلادی اتفاق افتاد، بر حساس تر شدن این بازی می افزاید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد