نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب لیورپول و آ اس رم - نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا : جالوروسی با سربلندی حذف شد


رم 4-2 لیورپول: توقف در یک قدمی معجزه

رم در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 4-2 لیورپول را شکست بدهد اما این نتیجه برای رسیدن به فینال چمپیونزلیگ کافی نبود. 

 شاگردان اوزه بیو دی فرانچسکو که در دیدار رفت 5-2 شکست خورده بودند، در دیدار امشب تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام دادند اما با اختلاف یک گل، از رسیدن به فینال بازماندند.

رمی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب روی دروازه لیورپول ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.
 

در حالی که تیم میزبان تلاش می کرد در همان دقایق ابتدایی دروازه قرمزها را باز کنند، اشتباه راجا ناینگولان در دقیقه 9، باعث شد تا لیورپول برخلاف جریان بازی به گل برسد. پاس اشتباه هافبک بلژیکی، به یک ضد حمله خطرناک برای لیورپول منجر شد و در نهایت این سادیو مانه بود که در موقعیتی تک به تک، دروازه آلیسون بکر را باز کرد و لیورپول را 1-0 پیش انداخت.

 

 

 

رمی ها می توانستند خیلی زود به گل تساوی برسند اما ضربه ناینگولان از بالای دروازه لیورپول به بیرون رفت. اما این اتفاق سرانجام در دقیقه 15 رخ داد. روی یک ارسال به محوطه جریمه لیورپول، توپ در رفت و برگشت به دژان لوورن رسید و او هم توپ را محکم دفع کرد اما توپ در برخورد به جیمز میلنر برگشت و وارد دروازه شد تا نتیجه مساوی شود.

 

 

 

پس از این گل بار دیگر رمی ها که به بازگشت امیدار شده بودند، توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بر شدت حملات شان افزودند اما دفاع منجسم لیورپول، اجازه ایجاد موقعیت را از آنها می گرفت.

 

در مقابل چیزی نمانده بود که لیورپول در دقیقه 24، روی نفوذ عالی اندی رابرتسون از سمت چپ به گل برسد اما ضربه مانه را آلیسون به کرنر فرستاد. اما قرمزها توانستند روی ضربه کرنر، به گل دوم برسند. مدافع رم در تلاش برای دفع توپ، ضربه اش را به سمت دروازه زد و جورجینیو واینالدوم که با آلیسون تک به تک شده بود، با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

 

 

 

بعد از این گل بازی تا اندازه ای از تب و تاب افتاد اما باز هم این رمی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و لیورپولی ها هم روی ضدحملات به دنبال زدن گل های بعدی بودند. در دقیقه 35 رم می توانست به گل دوم برسد اما ضربه تماشایی الشعراوی به تیر دروازه کاریوس برخورد کرد.

در دقایق پایانی نیمه دوم هر دو تیم در تلاش بودند تا روی ضدحملات سریع، به گل های بعدی برسند اما این اتفاق رخ نداد و این نیمه با برتری 2-1 لیورپول به پایان رسید.

نیمه دوم را رم هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب روی دروازه لیورپول داشتند تا اینکه در دقیقه 52 به گل تساوی رسیدند. حرکت خوب الشعراوی از سمت چپ، با یک ضربه محکم همراه شد که کاریوس آن را برگشت داد اما توپ برگشتی را ادین ژکو با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه قرمزها فرستاد.

 

 

فشار حملات رمی ها بعد از این گل بیشتر شد و چیزی نمانده بود که ژکو در دقیقه 56، روی ارسال کولاروف، گل سوم را وارد دروازه لیورپول کند اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد پاس تماشایی ده روسی به پشت مدافعان لیورپول، چنگیز اوندر را در موقعیت تک به تک با کاریوس قرار داد اما ستاره ترک تبار جالوروسی نتوانست ضربه مناسب بزند و توپ به راحتی در اختیار کاریوس قرار گرفت.

فشار حملات رم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 63، ضربه الشعراوی می توانست به گل تبدیل شد اما توپ به دست آرنولد برخورد کرد و داور هم دستور به ادامه کار داد. برتری رم در ادامه به دو موقعیت خطرناک دیگر منجر شد اما هر دو بار ضربات ژکو راهی به چهارچوب دروازه لیورپول پیدا نکرد.

در مقابل در دقیقه 69 لیورپولی ها می توانستند به گل سوم برسند و کار را تمام کنند اما ضربه صلاح از زاویه نه چندان مناسب را آلیسون با پا دفع کرد. هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم، فشار حملات رم بیشتر و بیشتر می شد اما موقعیت های این تیم با هوشیاری مدافعان لیورپول، تبدیل به گل نمی شد.

تا اینکه سرانجام در دقیقه 86، سرانجام رم به گل سوم رسید. راجا ناینگولان که پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه محکم، توپ را به گوشه دروازه کاریوس فرستاد.

 

فشار حملات رمی ها در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد و سرانجام در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، این تیم به گل چهارم رسید. برخورد توپ به دست مدافع لیورپول باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. ناینگولان پشت ضربه قرار گرفت و با شوتی محکم، دروازه لیورپول را باز و حساب کار را 4-2 کرد.

اما این تیم برای زدن گل بعدی فرصتی نداشت و بازی با همان نتیجه به پایان رسید تا قرمزها راهی فینال چمپیونزلیگ شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد