نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

فابرگاس:نمی خواهم مسی را به چلسی ببرم

سسک و رد شایعات

فابرگاس:نمی خواهم مسی را به چلسی ببرم


سسک فابرگاس، هافبک چلسی، اعلام کرد که قصد ندارد لیونل مسی را ترغیب به ترک نوکمپ و پیوستن به آبی های ‏لندن بکند.‏

 
گفته می شود ستاره آرژانتینی بارسا با رئیس و سرمربی این باشگاه دچار مشکل شده و از ‏چلسی به عنوان مقصد احتمالی او نام برده می شود؛ به ویژه از ارتباط دوستانه او با فابرگاس به عنوان دلیل پیوستن او به ‏چلسی یاد می شود اما فابرگاس تاکید کرد که قصد ندارد نقشی در این رابطه ایفا کند.‏
او به اوندا سرو گفت:" شرایط او بدتر از چیزی که هست، نشان داده می شود. مسی از بودن در بارسا راضی است و ‏باشگاه هم از داشتن او راضی است. وقتی بعضی ها می گویند که من می خواهم مسی را متقاعد کنم به چلسی بیاید، ‏احساس بدی پیدا می کنم. مردم چه فکری می کنند که چنین حرفی می زنند؟ من تنها یک فوتبالیست هستم.‏
لئو کاری را انجام می دهد که باعث خوشحالی اش شود. به عنوان یک دوست و هم تیمی سابق، اینکه فرصت بازی کردن ‏دوباره با او را پیدا کنم، فوق العاده خواهد بود. من واقعا لوئیز انریکه را نمی شناسم. اما مسی را می شناسم و واقعا تردید ‏دارم چیزهایی که می گویند اتفاق افتاده، واقعا اتفاق افتاده باشد. لئو آدم ساکتی است و من در سه سالی که هم تیمی اش ‏بودم، هرگز چنین چیزهایی که می گویند، نشنیدم."‏
فابرگاس که در تابستان گذشته از بارسا به چلسی پیوست، گفت:" چند ماه قبل اصلا نمی توانستم تصور کنم که به چلسی ‏بیایم؛ به ویژه با توجه به پیشینه ام در آرسنال اما در فوتبال نمی توانم هیچ احتمالی را رد کرد.‏
بعد از اینکه تصمیم به ترک بارسا گرفتن، هیچ مشکلی برای تصمیم گیری نداشتم. باید خودخواه می بودم و بهترین تصمیم ‏را برای خودم می گرفتم. با مورینیو صحبت کردم و در 10 دقیقه تصمیم گرفتم. او من را متقاعد کرد به چلسی بیایم."‏
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد