نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب والیبال ایران لهستان در لیگ ملت های والیبال 2018

برد بزرگ شاگردان کولاکوویچ برابر صدرنشین لیگ ملت ها

ایران 3 – لهستان 0؛ والیبال جشن ملی را تکمیل کرد

تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 3 بر صفر از سد لهستان گذشت. 

  هفته چهارم لیگ ملت های والیبال از روز گذشته در کشورهای مختلف آغاز شده و از ساعت 3 بامداد امروز ایران در اولین بازی از این هفته به مصاف لهستان رفت.


ملی پوشان کشورمان که برای بازی های هفته چهارم به شیکاگو سفر کرده اند، در نخستین گام از این هفته به مصاف صدرنشین لیگ ملت ها رفتند. لهستانی ها تا قبل از آغاز هفته چهارم با 8 برد از 9 مسابقه در صدر قرار داشتند.


ایگور کولاکوویچ تیمش را با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه به زمین فرستاد. سعید معروف، پوریا یلی، علی شفیعی، سامان فائزی، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و مهدی مرندی بازیکنان آغاز کننده ایران در این مسابقه بودند.


تعدادی از ایرانی ها در سالن محل برگزاری این مسابقه حضور داشتند و صدای تشویق آنها به گوش می رسید.


ست نخست با اینکه در اکثر دقایق با برتری لهستانی ها همراه بود؛ در امتیازات پایانی با عملکرد خوب بازیکنان و تعویض های به جای کولاکوویچ همراه بود. امتیاز سرویس سعید معروف و دفاع های مناسب باعث شد ایران ست نخست را با حساب 26 بر 24 به سود خود به اتمام برساند.

 


ست دوم شرایط متفاوتی داشت و ایران تا امتیازات پایانی از حریفش پیش بود. لهستان با تعویض های زیادی که در ترکیب داشت و آوردن کورک به زمین توانست در امتیاز 24 با ایران برابر شود. در نهایت در حالی که به نظر می رسید اسپک پوریا یلی به بیرون رفته و داور هم امتیاز به لهستان داده بود، کولاکوویچ درخواست ویدیوچک کرد و با تشخیص برخورد توپ با دست مدافع لهستان ایران به امتیاز 26 رسید. این ست هم مثل ست اول با حساب 26 بر 24 به سود ایران به اتمام رسید تا شاگردان کولاکوویچ در آستانه پیروزی در این مسابقه قرار بگیرند.

 


در شرایطی که لهستانی ها به شدت عصبانی به نظر می رسیدند، ست سوم هم با برتری ایران در اکثر دقایق همراه بود. تعویض های متعدد در زمین لهستان هم جواب نداد. در روزی که کولاکوویچ هوشمندانه از بازیکنانش بازی گرفت، ایران توانست ست سوم را با نتیجه 25 بر 22 به سود خود به اتمام برساند.


بدین ترتیب ایران که قبل از این فقط با 3 برد شرایط خوبی در جدول لیگ ملت ها نداشت، با شکست دادن 3 بر صفر صدرنشین این مسابقات شگفتی بزرگی را رقم زد و جشن ملی ایران که با برد فوتبالیست ها آغاز شده بود را تکمیل کرد.
امشب از ساعت 23:30 ایران در دومین بازی از هفته چهارم لیگ ملت ها به مصاف صربستان می رود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد