نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی آرژانتین و ایسلند - جام جهانی 2018 روسیه

کار بزرگ تازه واردهای جام جهانی برابر ستاره‌ها؛

آرژانتین 1 - ایسلند 1؛ محاصره مسی

ستاره‌های آرژانتین نتوانستند بازی اول در جام جهانی را با پیروزی پشت سر بگذارند و برابر ایسلند کم نام و نشان به تساوی یک بر یک رسیدند. 

 


جام جهانی 2018 روسیه؛ گروه D
شنبه: 97/03/26 ؛ ساعت 17:30
استادیوم: اسپارتاک مسکو/ تماشاگر: 44190
داور: شیمون مارسینیاک(لهستان)؛ کمک‌ها: پاول سوکولنیکی، توماس لیستکیه‌ویچ و ویلمار رولدان(کلمبیا)/ کمک داور ویدئویی: مارک گیگر(آمریکا)


تیم ملی آرژانتین
ویلفرد کابایرو، نیکولاس اوتامندی، مارکوس روخو، ادواردو سالویو، نیکولاس تالیافیکو، خاویر ماسکرانو، 
لوکاس بیلیا(54- اور بانگا)، ماکسیمیلیانو مسا(84- گونسالو ایگواین)، آنخل دی‌ماریا(75- کریستین پاوون)، لیونل مسی و سرخیو آگوئرو.
سرمربی: خورخه سامپائولی


تیم ملی ایسلند
هانس هالدورسون، کری آرناسون، راگنار سیگوردسون، بیرکیر سوارسون، هوردور مگنوسون، گیلفی سیگوردسون، 
آرون گونارسون(76- آری اسکولاسون)، امیل هالفردسون، یوهان گودموندسون(63- روریک گیسلاسون)، بیرکیر بیارناسون و آلفرد فینبوگاسون.
سرمربی: هایمر هالگریمسون

 

شرح گل‌ها


آرژانتین 1 - ایسلند 0 (دقیقه 19: سرخیو آگوئرو): ماسکرانو در میانه زمین به مارکوس روخو پاس داد که او هم با پاس زمینی، آگوئرو را در محوطه جریمه ایسلند صاحب توپ کرد تا این مهاجم با چرخش عالی و شوت تماشایی و محکم گل اول آرژانتین را بزند.

 

 

آرژانتین 1 - ایسلند 1 (دقیقه 23: آلفرد فینبوگاسون): ارسال خطرناک گودموندسون از جناح راست برگشت داده شد و مجددا به این بازیکن رسید اما این بار سانتر سریع و زمینی او را کابایرو برگشت داد تا فینبوگاسون به راحتی با ضربه بغل پا دروازه آرژانتین را باز کند.

 

 

بهترین بازیکن


هانس هالدورسون، دروازه‌بان تیم ملی ایسلند با وجود گلی که از آگوئرو دریافت کرد، نمایش فوق‌العاده‌ای برابر ستاره‌های آرژانتین داشت و بارها آنها را در زدن گل ناکام گذاشت؛ اوج نمایش او در بین تمام واکنش‌هایی که داشت، مهار ضربه پنالتی بود که ایسلند را در بازی نگه داشت تا به یک امتیاز برسند.


اتفاق ویژه


در حالی که شب گذشته کریستیانو رونالدو در جریان تساوی پرتغال و اسپانیا، فوق‌العاده ظاهر شد و توانست سه گل بزند، اما امروز مسی با وجود زدن بیش از 10 شوت به سمت دروازه ایسلند نتوانست مثل حریف سالیان اخیر خود درخشان ظاهر شود تا علاوه بر از دست دادن پنالتی، آرژانتین هم در شروع کارش در جام جهانی به یک امتیاز بسنده کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد