نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب والیبال ایران و صربستان در لیگ ملت های والیبال

باخت نزدیک والیبالیست ها در هفته چهارم لیگ ملت ها

ایران 2 – صربستان 3؛ کولاکوویچ حریف شاگردان سابقش نشد

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مقابل صربستان شکست خورد. 

  در ادامه هفته چهارم لیگ ملت های والیبال 2018 از ساعت 23:30 شنبه شب تیم های ایران و صربستان در شیکاگو آمریکا به مصاف هم رفتند.

در بازی نخست هفته چهارم که در همین سالن برگزار شده بود، شاگردان کولاکوویچ با نتیجه 3 بر صفر از سد لهستان گذشتند و صرب ها از آمریکا شکست خورده بودند.


ایگور کولاکوویچ مثل شب گذشته تیمش را با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، مرتضی شریفی، علی شفیعی، پوریا یلی و مهدی مرندی به میدان فرستاد.

البته در اواسط مسابقه مرتضی شریفی با مصدومیت مواجه شد و جای خود را به مجتبی میرزاجانپور داد. همچنین مسعود غلامی جای سامان فائزی را گرفت.
مثل بازی روز گذشته ایران با قدرت مسابقه را آغاز کرد و در ست اول با نتیجه 25 بر 21 به برتری رسید تا استارت خوبی داشته باشد.


در ست دوم صرب ها به خودشان آمدند و توانستند با وجود اینکه در اکثر دقایق ایران پیش بود، در نهایت 25 بر 22 به پیروزی رسیده و نتیجه را در مجموع برابر کنند.
در ست سوم که بسیار نزدیک دنبال شد و ایران هم شانس پیروزی داشت، در نهایت صربستان 27 بر 25 به برتری رسید تا در آستانه بردن این بازی قرار بگیرد.
در ست چهارم بار دیگر شاگردان کولاکوویچ با انگیزه بالا وارد زمین شده و توانستند در نهایت 25 بر 20 به برتری برسند تا کار به ست پنجم بکشد.


ست پنجم برای ایران خوب پیش نرفت. با وجود اینکه ایران در ست چهارم روند خوبی را در پیش گرفته بود، در ست پایانی صرب ها بهتر کار کردند. سعید معروف هم کمی عصبانی شده بود و برخلاف 4 ست قبلی خوب کار نکرد. با اینکه با سرویس های خوب میلاد عبادی پور چند امتیاز کسب شد و اختلاف کاهش یافت، در نهایت صربستان 15 بر 11 به برتری رسید.
در نهایت این بازی با حساب 3 بر 2 به سود صربستان به پایان رسید تا ایران فقط با یک امتیاز این بازی را ترک کند.
کولاکوویچ که 9 سال هدایت تیم صربستان را برعهده داشت، برابر تیم سابقش قرار گرفته بود و انگیزه های زیادی داشت اما در نهایت شکست خورد.


تیم ملی والیبال بامداد فردا در آخرین بازی هفته چهارم به مصاف آمریکا می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد