نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب برزیل و سوئیس - جام جهانی 2018 روسیه

سد محکم مقابل ستاره‌های برزیل؛

برزیل 1- سوئیس 1؛ نفس سلسائو گرفته شد

تلاش ستاره‌های سلسائو برای برتری مقابل سوئیس تنها یک گل زیبا به همراه داشت که آن هم روی یک گل مشکوک به خطا پاسخ داده شد. 

 


جام جهانی 2018 روسیه؛ گروه E
یکشنبه: 97/03/27 ؛ ساعت 22:30
استادیوم: روستوف آرنا / تماشاگر: 43109 نفر
داور: سزار راموس(مکزیک)؛ کمک‌ها: ماروین تورنترا، میگل هرناندس و جان پیتی(ژاپن)/ کمک داور ویدئویی: پائولو والری(ایتالیا)

 


تیم ملی برزیل


آلیسون بکر، تیاگو سیلوا، میراندا، دانیلو، مارسلو، کاسمیرو(60- فرناندینیو) ، پائولینیو(67- رناتو آگوستو) ، ویلیان، نیمار جونیور، فیلیپ کوتینیو و گابریل ژسوس(79- روبرتو فیرمینو).


سرمربی: تیته

 

 

تیم ملی سوئیس


یان سومر، فابین شار(65) ، مانوئل آکانجی، استفان لیششتاینر(87- میشائل لانگ)، ریکاردو رودریگس، والون بهرامی(71- دنیس زکریا) ، گرانیت ژاکا، ژردان شقیری، استیون زوبر، بلریم ژمایلی و هریس سفرووریچ(80- بریل امبولو).


سرمربی: ولادیمیر پتکوویچ

 

 

اخطار


استفان لیششتاینر(32) از سوئیس

کاسمیرو(47) از برزیل

فابین شار(65) از سوئیس

والون بهرامی(68) از سوئیس

 

 

 

شرح گل


برزیل 1 - سوئیس 0 (دقیقه 20: فیلیپ کوتینیو): نیمار سمت چپ زمین مارسلو که نفوذ کرده بود را صاحب توپ کرد که ارسال او را زوبر با ضربه سر برگشت داد تا کوتینیو با مهار توپ، حرکت در عرض و شوت استثنایی و فنی از پشت محوطه جریمه که به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد، گل اول برزیل برابر سوئیس را بزند.

 

 

برزیل 1 - سوئیس 1 (دقیقه 50: استیون زوبر): ارسال بدون نقص و عالی شقیری با پای چپ از روی کرنر سمت راست زمین را زوبر در محوطه 6 قدم برزیل و پس از هُل دادن میراندا با ضربه سر محکم تبدیل به گل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

 

شرح نیمه اول


سوئیس بازی را بهتر آغاز کرد و برنامه داشت تا روی ارسال از جناحین گلزنی کند ولی حملات کوتاه مدت آنها زهردار نبود و ستاره‌های سلسائو بازی را در دست گرفتند و توپ و میدان را تا پایان نیمه اول در اختیار داشتند؛ بهرامی و لیششتاینر با عملکرد خوبی که در سمت راست زمین داشتند، اجازه ندادند نیمار و مارسلو نفوذ زیادی از جناح چپ انجام دهند و با خطاهای پیاپی و زدن توپ‌های بازیکنان برزیل فرصت گلزنی را از آنها گرفتند ولی پنالتی زیادی به برزیلی‌ها دادند؛ شاگردان تیتو که تلاش زیادی برای گلزنی داشتند، در دقیقه 20 با شوت فنی و استثنایی کوتینیو به گل رسیدند ولی تلاش آنها تا پایان 45 دقیقه ابتدایی ثمر بیشتری نداشت تا با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد