نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

حاشیه بازی ایران و عراق : جنگ کاربران ایرانی و عراقی قبل از بازی +عکس

کاربران ایرانی و عراقی فیس بوک در صفحه مسابقات جام ملت های آسیا با هم مجادله می کنند. آنها از روز اول تورنمنت جز فعال های مجازی صفحه رسمی مسابقات در فیس بوک بوده اند و همین سبب شده که از همان روزها درگیر باشند. درگیری و مجادله ای که هر لحظه به بازی نزدیک ار می شویم . تند تر هم می شود.  

 ماجرا البته به نظر می رسد که از سمت عراقی ها آغاز شده باشد. ملتی که حالا در کار حمله به پای پست های شبکه های اجتماعی یک رو دست به ایرانی ها زده اند. شاید یکی از دلایلی که به این امر دامن زده پیروزی ایران در مسابقه ای تدارکاتی پیش از شروع مسابقات است. ایران در دیداری تدارکاتی عراق را برده و همین مردم کشور همسایه را تحریک کرده که نسبت به ایران هم حساس باشند.
البته کاربران عراقی را باید بسیار شبیه به ایرانی ها دانست . انها از شروع تورنمنت نه تنها پای پست های مربوط به کشورخودشان را گل کاری کرده اند که سراغ عکس های تیم های همگروه هم رفته اند و پیش بینی مسابقه ای هم انجا داشته اند. کاربران عراقی البته مودبانه تر رفتار کرده اند.


با این همه و نزدیک به بازی ایران وعراق پست صفحه فیس بوک کنفدراسیون فوتبال آسیا مربوط به بهترین تیم مرحله گروه تبدیل شده به محل جدال هواداران دوتیم. عراقی ها ، به لقب تیم شان که شیرهاست اشاره می کنند و تصاویری منتشر کرده اند که شیر ،یوزپلنگی را شکار کرده و ایرانی ها هم به عربی و فارسی و انگلیسی نوشته اند که اگر شیرهستید با داعش بجنگید!

ایران در مسابقات گروهی جام ملت های آسیا با دشمنانش رو به رو شده بود. بحرین ،قطر و امارات حالا مقابله با عراق آن هم در این جوی که بین کاربران راه افتاده به نظر می رسد که کمتر از جنگ نباشد.

زیدون جویده یکی از هواداران عراقی است که حسابی در صفحه فیس بوک کنفدراسیون فوتبال آسیا فعال است.او متولد و ساکن بغداد است اما اینقدر فوتبال دوست دارد که برای جام ملت ها به استرالیا رفته . او از معدود عراقی های مسلط به زبان انگلیسی است و همین سبب شده تقریبا همیشه یک پای کل کل ها باشد. او در یکی از عکس های صفحه فیس بوکش که مربوط به قهرمانی عراق است متنی خطاب به ایرانی ها نوشته .


او از افتخارات فوتبال آسیا حرف زده و گفته که ژاپن و کره و استرالیا و حتی عربستان افتخار فوتبال آسیا هستند و بعد به نتایج تیم های پایه عراق اشاره کرده .او می گوید افتخارات ایران مربوط به زمانی است که تلویزیون ها سیاه و سفید بوده اند.
پاسخ هایی که زیدون جویده گرفته اکثرا تند و پرخاشگرانه است.اما محمدکیانی یکی از ایرانی هایی است که به او پاسخ داده. او نوشته که مقایسه ایران و عراق یک شوخی است و بعد این دوتیم را از نظر افتخارات جام ملت های آسیا مقایسه کرده. کاربران دیگر هم هستند. در کل ایرانی ها در همه این جدال ها بیشترند و خب حجم ناسزاگویی هم بیشتر است. اما ایرانی ها بالاخره یک رقیب پیدا کرده اند که پای عکس هایشان بیایند و کامنت بگذارند. رقبایی که همچنان مودبانه تر رفتار می کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد