نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس و ذوب آهن - جمعه 26 آذرماه 95


هفته چهاردهم لیگ برتر؛

نتیجه نهایی : ذوب آهن 1 – پرسپولیس 0


شوت تماشایی و سوپرگل احسان پهلوان به روزهای درخشان ذوب‌آهن ادامه داد و نخستین شکست فصل پرسپولیس را رقم زد.

  

ساعت بازی: 16:20 ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
تعداد حاضران در ورزشگاه: هشت هزار نفر

تیم داوری:
محسن ترکی – محمدرضا ابوالفضلی – علیرضا ایلدروم – پیام حیدری – ناظر: حسین عسکری

 

ترکیب ذوب آهن:
رشید مظاهری، علی حمام، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان مهر،  مهدی مهدی پور، محمد رضا حسینی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، مهدی رجب‌زاده، مرتضی تبریزی.

 

ترکیب پرسپولیس:
بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، رامین رضاییان، مهدی طارمی، محسن ربیع خواه و فرشاد احمدزاده



شرح گل

ذوب‌آهن 1 - پرسپولیس 0(دقیقه 65: احسان پهلوان): پهلوان سمت راست زمین صاحب توپ شد اما بدون اینکه بازیکنان پرسپولیس او را مهار کنند، خود را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و با ضربه محکم و تماشایی از فاصله 30 متری به کنج دروازه سرخ پوشان و دور از دستان رادوشوویچ گل اول بازی را به زیبایی به ثمر رساند.



حاشیه ها:
* هواداران پرسپولیس در این بازی بیش از همیشه جایگاه استادیوم را به خود اختصاص داده اند. این در حالی بود که آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب پیش از این اعلام کرده بود تنها 10 درصد فولادشهر به هواداران پرسپولیس اختصاص داده خواهد شد.
* قاسم حدادی فر که به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی از تمرینات این تیم دور مانده است، پیش از بازی در استادیوم حضور یافت و با بازیکنان تیمش به خوش و بش پرداخت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
* با توجه به ناهماهنگی بین نیروی انتظامی برخی هواداران پرسپولیس در میان ذوبی ها و جایگاه آنها حضور یافته اند که این مساله باعث ایجاد برخورد و حاشیه شده است. حراست استادیوم در حال برطرف کردن این ناهماهنگی است و البته مشکلاتی نیز در این میان به وجود آمد و موجب برخورد طرفین شده است. 
* احمد نوراللهی در زمان گرم کردن به شدت مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفتند و آنها از شماره هشت تیم شان خواستند تا در صورت ممکن در این تیم تا پایان فصل باقی بماند.
* در حین گرم کردن بازیکنان پیش از آغاز بازی کری جالبی بین مرتضی تبریزی و رامین رضاییان شکل گرفت و بهترین گلزن ذوب و بهترین پاسور پرسپولیس لحظاتی با یکدیگر به صحبت پرداختند.
* مهدی رجب زاده و جری بنگستون پیش از شروع بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با کادرفنی و بازیکنان این تیم خوش و بش کردند.
* محسن مسلمان، کامیابی نیا، حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده نیز از نیمکت پرسپولیس به سمت نیمکت رقیب رفتند و با کادر رقیب به خوش و بش پرداختند.
* سیدجلال حسینی در مراسم پیش از بازی با پیراهنی که عکس شهید مدافع حریم روی آن نقش بسته بود، مراسم را برگزار کرد و در ادامه به سمت نیمکت ذوب رفت و با مجتبی حسینی به خوش و بش پرداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد