نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی امروز نفت تهران و تراکتورسازی - یکشنبه 5 دیماه 95


جدال پرسپولیسی‌ها به سود قلعه‌نویی

نفت 0 - تراکتورسازی 2؛ تبریز پا پس نمی‌کشد


تراکتورسازی با پیروزی با ارزش مقابل نفت تهران جایگاه خود را در رده دوم جدول لیگ تضمین کرد. آنها با 30 امتیاز یکی از خطرناک ترین نایب قهرمان های تاریخ لیگ برتر به شمار می آیند.

  


استادیوم تختی ـ تماشاگر: حدود ٦٠٠ نفر
داور: مهدی سیدعلی کمک‌ها: محمدرضا منصوری و یعقوب سخندان 


نفت‌تهران: 

میلاد فراهانی، احمد آل‌نعمه، محمد دانشگر، میلاد فخرالدینی، وحید حمدی‌نژاد، رضا اسدی(73 عیسى آل کثیر)، اکبر صادقی، آرش رضاوند(87 فرید محمدزاده)، ایمان مبعلی، محمد قاضی، ارسلان مطهری.

سرمربی: علی دایی

 


تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، هادی محمدی، خالد شفیعی، مهدی زاده، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، محمد نوری(90 علی طاهران)، شهرام گودرزی(85 علیرضا رمضانى)، فرزاد حاتمی و مهدی شریفی(88 محسن بنگر).
سرمربی:  امیر قلعه‌نویی

 

 

شرح بازی:
در یکی از مهمترین دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت 15 امروز یکشنبه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان قلعه‌نویی با دو گل میزبان خود را شکست داده و با پیروزی شیرین به استقبال تعطیلات نیم فصل رفتند.


در این مسابقه تراکتورسازان در نیمه اول با وجود بازی برتر نسبت به حریف خود نتوانستند از موقعیت‌های خود بهره ببرند و در پایان این نیمه با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم سرخ‌پوشان تبریز به شدت حملات خود افزوده و دو بار دروازه حریف را باز کردند تا در نهایت این دیدار را با برتری 2 بر صفر پشت سر بگذارند.


ابتدا مهدی شریفی در دقیقه 61 ارسال محمد ایرانپوریان را در نزدیکی شش قدم دروازه نفت با ضربه سر دیدنی خود به گل تبدیل کرد تا تراکتورسازی یک بر صفر پیش بیافتد و در ادامه این محمد نوری بود که در دقیقه 72 با فرار دیدنی خود پشت مدافعان نفت صاحب توپ شده و در یک موقعیت تک به تک دروازه فراهانی را برای دومین بار فرو ریخت.


البته نفتی‌ها در دقیقه 83 بازی می‌توانستند یکی از گل‌های خورده را از روی نقطه پنالتی جبران کنند ولی ضربه محمد قاضی را محمدرضا اخباری با واکنش دیدنی خود به زیبایی مهار کرد و بدین ترتیب یاران دایی از بازگشت به بازی ناکام ماندند.

 

 

بهترین بازیکن:
محمد ابراهیمی در طول نود دقیقه توانست با تحرکات خود در میان مدافعان حریف بارها برای تیمش فرصت سازی کند و اگر کمی خوش شانس بود باز کردن دروازه برای او دور از دسترش نبود.
محمدرضا اخباری نیز با مهار پنالتی بازیکن حریف دیگر بازیکن برتر این بازی در ورزشگاه تختی بود.

 

 

اتفاق ویژه:

نایب قهرمانی تراکتور در نیم فصل لیگ برتر با کسب 30 امتیاز حاصل شد تا شاگردان قلعه نویی یکی از موفق ترین نایب قهرمانان لیگ در تاریخ باشند. آنها در حال حاضر میانگینی در حد قهرمانی لیگ دارند اگرچه پرسپولیس دو امتیاز از آنها بیشتر گرفته است.

 

 

شرح گل‌ها:

نفت تهران ٠ تراکتور سازى ١: (دقیقه ٦٣،  شریفى): ارسال ایرانپوریان با ضربه سر مهدى شریفى روى دروازه نفت فرود آمد و داور و کمک او در تصمیمى بحث برانگیز با اعلام گل میانه میدان را نشان دادند.

نفت تهران ٠ تراکتورسازى ٢ : ( دقیقه ٧٢، محمد نورى) اشتباه مبعلی و سپردن توپ به محمد نورى این بازیکن را در کورسى ٣٠ مترى با فراهانى تک به تک کرد و او موفق به ثبت گل دوم این تیم شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد