نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

بازی استقلال و الاهلی امارات : خط آتش 115 میلیاردی الاهلی

خط آتش 115 میلیاردی الاهلی برابر استقلال


حضور 5 بازیکن گران قیمت در خط آتش الاهلی برابر آبی های پایتخت نشان می دهد که شاگردان منصوریان برابر الاهلی کار سختی خواهند داشت.

  

اولین حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا یکی از بهترین خط حمله های لیگ امارات و قاره آسیا را در اختیار دارد. الاهلی امارات از ستاره هایی در خط حمله خود بهره می برد که آبی پوشان قطعا برای مهار آنها با دردسرهای بزرگی روبه رو خواهند بود. در ادامه با خط حمله خطرناک این تیم آشنا خواهیم شد:

 

اورتون ریبریو؛ طراح و گران قیمت
هافبک مهاجم 12.5 میلیون یورویی الاهلی که سابقه بازی در لیگ برزیل و تیم ملی این کشور را در کارنامه خود دارد، ستاره اول این تیم به شمار می رود. این بازیکن که سابقه بازی در کورینتیانس و کوریتیبا را دارد، سال گذشته از کروزیرو به الاهلی پیوست. این هافبک طراح 27 ساله و چپ پا مغز متفکر حملات الاهلی است و خط میانی آبی ها که برابر ژاوی نمایش خوبی داشتند، حالا یک آزمون دیگر پیش روی خود دارد.

 

لیما؛ تازه وارد گلزن
مهاجم فصل گذشته بنفیکا ترجیح داد در 33 سالگی ابتدای فصل از لیگ پرتغال جدا شده و با قرارداد 8 میلیاردی راهی الاهلی دبی شد. این مهاجم برزیلی که در لیگ پرتغال عملکرد درخشانی داشته در 8 بازی با پیراهن این تیم موفق شده 5 گل به ثمر برساند. لیما که با قد 179 سانتیمتری بیشتر در بازی زمینی تبحر دارد، احتمالا بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد اما در صورتی که در زمین حاضر شود مطمئنا دردسر های زیادی برای استقلال خواهد داشت.

 

جیان؛ غنایی همیشه خطرناک
مهاجم غنایی که به صورت قرضی در این تیم حضور دارد، برابر تیم های ایرانی خاطرات خوبی دارد و بارها دروازه نمایندگان ایران را باز کرده است. این بازیکن مطرح غنایی که سابقه بازی در ساندرلند، اودینزه و رن فرانسه را در کارنامه خود دارد یکی از بهترین مهاجمان سالهای گذشته فوتبال آسیا به شمار می رود اما این بازیکن نیز احتمالا دیدار با استقلال را از روی نیمکت آغاز کند.

 

احمد خلیل؛ جنگ با بهترین بازیکن سال آسیا
بهترین بازیکن آسیا در سال 2015 یکی از بهترین بازیکنان فوتبال امارات در این تیم است. احمد خلیل که بازیکن فیکس و اصلی الاهلی به شمار می رود، در 15 بازی لیگ امارات، 10 گل برای این تیم به ثمر رسانده و مهاجم فیکس قرمزپوشان به شمار می رود. این بازیکن هر چند با قیمت 500 هزار دلار ارزانتر از دیگر بازیکنان این تیم به شمار می رود اما مطمئنا از نظر کیفیت از دیگر بازیکنان شرایط بهتری دارد.

 

دیوپ؛ آقای گل تازه وارد
این بازیکن سنگالی که بیشتر دوران فوتبالی خود را در لیگ های عربی گذرانده، بهترین گلزن این تیم به شمار می رود. دیوپ که با 17 گل در تیم سابق خود عملکرد بسیار درخشانی داشت با انتقالی به ارزش 300 هزار دلار به الاهلی پیوست تا خط حمله قدرتمند این تیم، خطرناک تر از گذشته شود.

به این ترتیب خط آتش الاهلی با حضور بازیکنان گران قیمتی که ارزش آنها در بازار نزدیک به 25 میلیون یورو(115 میلیارد تومان) برابر استقلال حاضر می شوند تا آبی های تهرانی در اولین گام کار سختی برابر الاهلی داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد