نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از تقابل با الهلال


آماده باش برانکو به ارتش سرخ


پرسپولیس فردا در اولین تقابل خود در لیگ قهرمانان باید برابر الهلال عربستان قرار گیرد.

  

برانکو ایوانکوویچ آخرین تمرین تیمش پیش از تقابل با حریف قدرتمند عربستانی را با حضور تمامی نفرات برگزار کرد تا شرایط مناسبی برای این جدال داشته باشد. سرخپوشان آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر الهلال عربستان را از ساعت 18:05 دقیقه امروز دوشنبه دوم اسفند ماه 1395 در زمین شماره دو ورزشگاه سلطان قابوس زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

 

 

نقطه قوت پرسپولیس حضور مارکو به عنوان مربی بدنساز این تیم است، اتفاقی که باعث می‌شود آنها از نظر قدرت بدنی شرایط بهتری نسبت به رقیب آبی‌پوش عربستانی داشته باشند. بازیکنان پرسپولیس امروز نیز زیرنظر مارکو تمرینات متنوع بدنی را پشت سر گذاشته تا برای این جدال مهیا شوند.

 

 

سرتن چوک به عنوان نفر اول بین دستیاران برانکو ایوانکوویچ آنالیز مناسبی از این رقیب در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار داده و آیتم‌های تمرینی و تاکتیکی براساس شرایط حریف برای سرخپوشان در نظر گرفته شد. بازیکنان پرسپولیس قرار است ساعاتی پیش از  این تقابل در جلسه فنی از آخرین نکات درباره خصوصیات حریف، زیرنظر سرتن چوک آگاه شوند.

 

 

تمرین به مدت 15 دقیقه در حضور اصحاب رسانه برگزار شد و پس از آن رسانه‌های گروهی محل تمرین را ترک کردند. شبکه‌های مختلفی نیز در محل تمرین پرسپولیس حضور یافتند و به تهیه گزارش پرداختند. شبکه ریاض هم امروز به تهیه گزارش از تمرین قرمزپوشان پرداخت.

 

 

صادق محرمی، شهاب کرمی و محسن مسلمان با انگیزه‌های متفاوت در اندیشه اولین جدال آسیایی پرسپولیس هستند. هرچند با بازگشت کامیابی‌نیا به ترکیب اصلی و همچنین حضور تمامی نفرات شانس بازی برای شهاب کرمی و صادق محرمی کاهش یافته است.

 

 

سیدجلال حسینی بعد از حضورش در فصل گذشته با پیراهن نفت اکنون به همراه کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری به عنوان بازیکنان سابق نفت به دنبال موفقیت با پیراهن سرخ پرسپولیس هستند. کاپیتان پرسپولیس به همراه کمال کامیابی‌نیا در بازی آخر پرسپولیس در لیگ‌برتر محروم بوده و وحید امیری نیز جدال آینده سرخپوشان برابر نفت را به دلیل محرومیت از دست داده است.

 

 

به نظر می‌ رسد جمع‌بندی برانکو در سمت چپ دفاعی به حضور حسین ماهینی منتهی شده است. کاپیتان دوم پرسپولیس در این فصل در تمام خطوط دفاعی به بازی گرفته شده و اکنون به نظر می‌رسد در سمت چپ حضور خواهد یافت تا قدرت دفاعی سرخپوشان بیش از سابق شود.

 

 

استعلام پرسپولیس در خصوص مهدی طارمی نیز با پاسخ مثبت درباره حضور این بازیکن برابر الهلال همراه بوده تا مهاجم جنوبی با تمرکز بالاتری خود را مهیای بازی با حریف عربستانی کند. او در آخرین بازی پرسپولیس موفق به گرفتن دو پنالتی شده و نحوه گل کردن پنالتی‌شان در سایت‌های خارجی هم بازتاب زیادی داشته و بعید نیست به دور از نظرات کارشناسان داوری این بار با فراغ بال بیشتری به دنبال گرفتن پنالتی از الهلالی‌ها باشد.

 

 

بازگشت فرشاد احمدزاده به پست وینگر راست اتفاق خوشایندی برای شماره 10 پرسپولیس خواهد بود. احمدزاده که با حضور در سمت چپ بازی‌های پرنوسانی را پشت سر گذاشته مطمئنا با حضور در پست وینگر می‌تواند توانایی‌های اصلی خود که پیش از این بارها ستایش شده بود را به نمایش بگذارد و حریف عربستانی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

 

 

یکی از دونده‌ترین بازیکنان پرسپولیس مسلما کار راحتی برابر مدافعان عربستانی که همواره به کند بودن معروف هستند خواهد داشت. وحید امیری با شماره 19 پرسپولیس مسلما با عملکردش در دیدارهای قبلی پرسپولیس زمان زیادی از آنالیز حریف را به خود اختصاص داده و اکنون امیدوار است با برهم زدن معادلات الهلالی‌ها تیمش را با موفقیت در اولین گام آسیایی برساند.

 

 

 

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان شکست تلخی برابر الهلال تجربه کرده‌اند این‌بار در استادیوم سلطان قابوس عمان به عنوان میزبان به دنبال پیروزی برابر این حریف خواهند بود. جدال دو تیم ساعت 18:30سه‌شنبه برگزار خواهد شد.


ﺳﻪشنبه 1395/12/03 ساعت: 18:30 

لیگ قهرمانان آسیا : پرسپولیس - الهلال عربستان 

زنده از شبکه سه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد