نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی بارسلونا و اوساسونا : هفته خوب آبی و اناری ها تکمیل شد

بارسلونا 7-1 اوساسونا؛ در آسمان هفتم

دانلود خلاصه بازی

بارسلونا موفق شد با ارائه نمایشی برتر، با نتیجه قاطعانه 1-7 اوساسونا را مغلوب کرده تا رقابت در فتح لالیگا همچنان ادامه داشته باشد. 

 بازی با برتری بارسلونا آغاز شد و این تیم از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت.

 

در 10 دقیقه ابتدایی، بارسا نتوانست موقعیت خاصی را روی دروازه اوساسونا ایجاد کند تا بالاخره با تیزهوشی مسی، قفل دروازه سیریگو شکسته شد.

 

با اشتباه مدافعان اوساسونا، مسی در میانه میدان توپربایی کرد و با نفوذ به محوطه جریمه با دروازه حریف تک به تک شد. ستاره شماره 10 بارسا، با یک ضربه چیپ دیدنی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

 

 

 

 

در ادامه، حملات بارسلونا ادامه یافت و این تیم باز هم می توانست به گل برسد اما بی دقتی در ضربات آخر مانع شد.

 

در دقیقه 25 و با پاس به بیرون آلکاسر، مسی در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان حریف به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 30، بارسا گل دوم را نیز به ثمر رساند. با نفوذ بازیکنان بارسا، توپ در جناح راست به راکیتیچ رسید و ارسال زمینی او با ضربه محکم و دقیق آندره گومس همراه شد تا بارسا با 2 گل از حریف پیش افتد.

 

 

 

 

5 دقیقه بعد و با ارسال ماسکرانو، آردا توران می توانست زننده گل سوم باشد اما توپ از بالای سر او رد شد.

 

در دقیقه 38 و با ارسال مسی از روی یک ضربه ایستگاهی، آلکاسر با ضربه سر دروازه اوساسونا را تهدید کرد که با عکس العمل دیدنی سیریگو همراه بود تا نیمه اول با همان برتری 0-2 بارسا به اتمام برسد.

 

با شروع نیمه دوم، اوساسونا به گل رسید. مهمان پشت محوطه بارسا صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که تورس به زیبایی آن را تبدیل به گل کرد.

 

 

 

 

 

دو دقیقه بعد، باز هم تورس در گوشه محوطه صاحب موقعیت شد اما ضربه او با واکنش تراشتگن همراه بود.

 

اما بعد از گل اوساسونا، طوفان بارسا آغاز شد. در دقیقه 56 پیکه می توانست گلزنی کند اما ضربه سر او در آخرین لحظه توسط مدافعان اوساسونا دور شد.

 

یک دقیقه بعد، این بار ضربه پیکه به دیرک دروازه برخورد کرد اما در برگشت، آندره گومس موفق شد با ضربه ای دیدنی گل سوم را به ثمر برساند.

 

 

 

 

در دقیقه 61، مسی پشت محوطه اوساسونا صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق و دور از دستان سیریگو، گل چهارم بارسا را به ثمر رساند.

 

 

 

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 63 و با پاس دیدنی آردا توران، آلکاسر در محوطه صاحب موقعیت شد تا او زننده گل پنجم باشد.

 

در دقیقه 67 و با اعلام ضربه پنالتی به سود بلوگرانا، ماسکرانو نیز اولین گل خود برای بارسا و ششمین گل تیمش در این دیدار را به ثمر رساند تا پاسخ تک گل اوساسونا، 4 گل طی 10 دقیقه باشد.

 

در ادامه، بارسلونا حاکم توپ و میدان بود و اجازه خودنمایی به اوساسونا نداد اما بعد از تعویض مسی، تعداد موقعیت های این تیم کاهش یافت و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد.

 

 

 

 

اما این برتری نهایت منجر به زدن گل هفتم شد. با پاس پشت مدافعان راکیتیچ، آلکاسر با سیریگو تک به تک شد و بعد از جاگذاشتن او، گل هفتم را به ثمر رساند.

 

در دقیقه 90، ضربه راکیتیچ توسط سیریگو دفع شد تا در نهایت بارسا با همان نتیجه 1-7 اوساسونا را مغلوب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد