نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

ترکیب استقلال برابر العین اعلام شد

‎استقلال جوان تر از همیشه آماده شکست العین;

ترکیب اولیه استقلال برای دیدار برابر العین در ورزشگاه آزادی اعلام شد. 

  استقلال دیدار با العین را با تصمیم منصوریان و در غیاب امید ابراهیمی، علی قربانی و امید نورافکن با  ترکیب مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، خسرو حیدری، هرایر مگویان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مجید حسینی، مجتبی حق دوست، محسن کریمی و کاوه رضایی بازی را آغاز خواهد کرد.

 

به این ترتیب پادوانی و رابسون دو مدافع مرکزی استقلال در این بازی هستند و خسرو حیدری و هرایر مگویان در دو سمت خط دفاعی به میدان خواهند رفت.


مجید حسینی و فرشید باقری در این دیدار در پست هافبک دفاعی به میدان می روند و فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و مجتبی حق دوست جلوتر از این دو بازیکن در خط حمله حضور خواهند داشت. همچنین در این بازی کاوه رضایی تنها مهاجم استقلال است و امید اول گلزنی آبی ها به شمار می رود.

 

استقلال برای بازی با العین علی قربانی را به دلیل محرومیت، امید ابراهیمی را به دلیل مصدومیت، امید نورافکن را به دلیل حضور در اردوی تیم جوانان در اختیار ندارد و جابر انصاری، میلاد زکی پور و وریا غفوری به دلیل اینکه مصدومیت شان تازه به پایان رسیده است در ترکیب اصلی حضور ندارند و منصوریان برای انتخاب ترکیب اصلی خود با مشکلات بزرگی روبرو بوده است.

 

* در ترکیب استقلال 6 بازیکن حضور دارند که در دیدار قبلی در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان رفتند.

* خسرو حیدری و کاوه رضایی، گلساز و گلزن استقلالی ها در دیدار برابر الاهلی امارات در آخرین دیدار مرحله گروهی بودند که در این دیدار نیز از ابتدا به میدان می روند.

* حضور مجید حسینی در پست هافبک دفاعی، یکی از نکات عجیب ترکیب آبی هاست، او که پیش از این در پست مدافع میانی به بازی می پرداخت به غایبان زیاد استقلالی ها در پست جدید به میدان می رود.

* امید نورافکن تنها بازیکن در میان غایبان استقلال است که می توانست برای این تیم به میدان برود، او که نه محروم است و نه مصدوم، در جام جهانی جوانان حضور یافت و در اولین دیدار جام نیز با بازوبند کاپیتانی به میدان رفت.

* کاوه رضایی یکی از امیدهای رسیدن به عنوان آقای گلی آسیاست که در این راه عملکرد وی در دیدار برابر العین اهمیت وافری دارد.

* حضور همزمان سه بازیکن خارجی آبی پوشان در ترکیب اصلی این تیم نیز از نکات جالب ترکیب این تیم است، جانواریو، مگوییان و پادووانی سه مدافع ارمنستانی و برزیلی استقلالی ها در دیدار برابر العین هستند.



نتیجه بازی استقلال و العین امارات - دوشنبه 1 خرداد 96 + فیلم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد