نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی استقلال و العین امارات - دوشنبه 1 خرداد 96 + فیلم

پسران منصوریشکست مجدد العین در آزادی مقابل آبی هاان به دنبال ماجراجویی های جدید

استقلال 1 - العین 0؛ برد شیرین با پنالتی

پنالتی کاوه رضایی در دقیقه 1+90 استقلال را صاحب هر سه امتیاز این مسابقه کرد تا آبی ها در صورت بسته نگه داشتن دروازه در بازی بعدی به جمع 8 تیم آسیا صعود کنند.  


مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ ساعت 20:45
استادیوم آزادی / تعداد تماشاگر: 65 هزار نفر
داور: فومینگ / کمک ها: هائو ویمینگ و وانگ دکسین

 

 

ترکیب استقلال

 


مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، خسرو حیدری، هرایر مگویان (87 - جابر انصاری)، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مجید حسینی، مجتبی حق دوست (70 - میلاد زکی پور)، محسن کریمی و کاوه رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان



ترکیب العین

 


خالد عیسی، اسماعیل احمد، سعید جمعه، خالد عبدالرحمن، سالم جمعه، محمد عبدالرحمن(80 - محمد احمد القریب)، لی میونگ جو، احمد برمن، دانیلو آسپیریلا (61 - یوسف احمد)، عمرعبدالرحمن و کایو.
سرمربی مامیچ

 



اخطار
 

 

خالد عبدالرحمن(37) از العین

فرشید باقری(81) از استقلال

 

 


اخراج

 

 

سعید جوما(76) از العین

فرشید اسماعیلی(84) از استقلال

 

 

شرح گل

 

 

1-0 (استقلال): در دقیقه 92 کاوه رضایی ضربه پنالتی اش را برخلاف جهت حرکت دروازه بان زد و استقلال را با نتیجه یک بر صفر پیش انداخت.

 

 


شرح نیمه اول:

 


استقلال در نیمه اول کاملا بازی را برتر از حریفش آغاز کرد و در تمام لحظات این نیمه آبی ها مشغول فشار آوردن به روی دروازه حریف بودند. جالب اینکه منصوریان در تمام دقایق نیمه اول مجید حسینی را مامور یارگیری عمر عبدالرحمن کرد و این بازیکن در طول 45  دقیقه نیمه اول کمتر فرصت خودنمایی پیدا کرد. استقلال در این نیمه چند بار دروازه العین را تا آستانه فروپاشی پیش برد اما عملکرد خوب خط دفاع حریف مانع از این اتفاق شد. در نیمه اول العین هرچند در بعضی از دقایق توپ را در اختیار داشت اما حتی یک فرصت هم نتوانست روی دروازه استقلال ایجاد کند تا ثابت شود فرشید باقری و مجید حسینی به خوبی توانسته اند جای نورافکن و امید ابراهیمی را پرکنند. استقلالی ها برای اینکه بتوانند راه صعود به مرحله یک چهارم نهایی را هموار کنند باید بتوانند در نیمه دوم حداقل یک گل یه حریف خود بزنند و البته گلی هم دریافت نکنند.

 

 

بهترین بازیکن

 


خسرو حیدری، مدافع راست استقلال بارها با نفوذهای پُر شمار از سمت راست زمین خط دفاعی العین و به ویژه بازیکنان جناح چپ این تیم را آزار داد و توپ‌های زیادی روی دروازه خالد عیسی فرستاد که مهاجمان ایرانی نتوانستند از آن بهره ببرند؛ حیدری در کار دفاعی هم کمک زیادی به استقلال کرد و اجازه نداد حملات زیادی از طرف او شکل بگیرد.

 


اتفاق ویژه

 


دو کارت قرمز بحث برانگیز از سوی فومینگ، داور چینی این دیدار که سعید جمعه و فرشید اسماعیلی را به ترتیب در دقایق 76 و 84 اخراج کرد مهم‌ترین اتفاق بازی استقلال ایران و العین امارات بود که کار هر دو تیم را سخت کرد؛ البته فومینگ در دقیقه 1+90 یک پنالتی منجر به گل برای سود استقلال اعلام کرد تا کام تلخ ایرانی‌ها را شیرین کند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد