نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان مشخص شد

بازگشت ربیع خواه به ترکیب اصلی و نیمکت پرستاره 

برانکو ایوانکوویچ در آستانه دیدار حساس مقابل الهلال عربستان، ترجیح داد از امتیازات دیدار هفته هفتم لیگ برتر نیز نگذرد و تیم کامل خود را برابر سپاهان قرار داد. 

 برانکو در دیدار برابر پیکان با توجه به خستگی شاگردانش چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و بیشتر با میدان دادن به بازیکنانی که کمتر فرصت حضور در ترکیب را به دست آورده بودند، سعی در حفظ قوای تیمش برای دیدارهای حساس داشت که البته با شکست مقابل شاگردان مجید جلالی نقشه‌هایش نقش بر آب شد. او اکنون در فاصله 6 روز مانده به دیدار برابر الهلال شرایط ویژه‌ای را پشت سر می‌گذارد و به دنبال امتیازات این دیدار برای زنده نگه داشتن شانس صدرنشینی است.

 


علیرضا بیرانوند؛ سودای کلین شیت در سالروز تولد
انتخاب اول برانکو و کادرفنی‌اش درون دروازه بدون شک شماره یک تیم ملی است. بیرانوند که متولد 30 شهریورماه است، اکنون در سالروز تولد خود به دنبال عملکردی رویایی برابر سپاهان است تا آن را خاطره انگیز کند و باید دید برابر حمله‌وران زردپوش به خواسته‌اش خواهد رسید یا خیر.

 


شجاع خلیل زاده – محمد انصاری
زوج خط دفاعی پرسپولیس را در این دیدار بار دیگر این دو بازیکن شکل داده‌اند. شجاع خلیل زاده بعد از 5 سال حضور در سپاهان اکنون انگیزه زیادی در بازگشت به اصفهان دارد و محمد انصاری نیز در غیاب سیدجلال حسینی همچنان انتخاب اول برانکو برای قلب دفاعی است.

 


صادق محرمی – حسین ماهینی
کاپیتان دوم پرسپولیس بعد از مدت‌ها رکورد شکست‌ناپذیری‌اش با بستن بازوبند را برابر پیکان از دست داد و نمی‌خواهد این اتفاق بار دیگر برای او و تیمش تکرار شود. او اینبار هم در سمت چپ دفاعی حاضر خواهد شد تا صادق محرمی در جستجوی روزهای خوب گذشته‌اش امیدوار به بازگشت رویایی به ترکیب این تیم باشد و جواز حضور برابر الهلال عربستان را نیز به دست آورد.

 


بازگشت ربیع خواه و نیمکت نشینی کمال
هافبک شماره 11 سرخپوشان که فاصله زیادی با کمال رویایی گذشته دارد، در این بازی نیمکت نشین شده تا محسن ربیع خواه بعد از نیمکت نشینی در بازی برابر پیکان به ترکیب اصلی بازگردد و در خط میانی نقش جنگجوی تیم را ایفا کند.

 


مثلث رویایی برابر سپاهان
وحید امیری، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده در آخرین تمرین این تیم توانستند جواز حضور در ترکیب را به دست آورند و اکنون مهیای آتش‌بازی در نقش جهان هستند. امیری با قدرت پرسینگ بالا و دوندگی بی‌امان و مسلمان با چاشنی بازیکنی فیزیکی و تکنیکی و پاس‌های تمام کننده و فرشاد نیز با قدرت نفوذ بالا در قلب دفاعی حریفان مطمئنا روز سختی را برای هافبک‌های سپاهان رقم خواهند زد.

 


زوج ایرانی برای تکرار آتش بازی
علی علیپور و مهدی طارمی نیز در این بازی از سوی برانکو به عنوان زوج خط حمله معرفی شده‌اند. دو بازیکنی که هماهنگی بالایی با یکدیگر دارند و مجبور نیستند برای دوری از حواشی رسانه‌ای و هواداران حتما به یکدیگر پاس دهند. خصوصا اینکه علیپور قدرت پاسوری بیشتری نیز دارد و این مساله می‌تواند شانس گلزنی پرسپولیس را افزایش دهد. این دو در بازی رفت فصل گذشته برابر سپاهان نیز گلزنان پرسپولیس لقب گرفتند تا این تیم بعد از سال‌ها در اصفهان جشن پیروزی برپا کند و اکنون باید دید قادر به تکرار آتش بازی در اصفهان و اینبار در نقش جهان خواهند بود یا خیر.

 


ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، حسین ماهینى، محسن ربیع خواه، شجاع خلیل زاده، محمد انصارى، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، محسن مسلمان، مهدى طارمى و علیپور.

بازی دو تیم ساعت 20 امشب و در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد