نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو

دو امتیاز حساس از دست رفت

رئال 1-1 بیلبائو: خداحافظی با نایب قهرمانی؟

رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل اتلتیک بیلبائو با تساوی 1-1 متوقف شد و فرصت کاهش فاصله با اتلتیکو مادرید را از دست داد.  شاگردان زین الدین زیدان که امیدی برای قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا ندارند، امیدوار بودند تا با پیروزی در این دیدار خانگی، امیدهای شان برای کسب عنوان نایب قهرمانی را حفظ کنند اما تنها توانستند از این دیدار به یک امتیاز برسند.

بازی با برتری رئالی ها در مالکیت توپ آغاز شد اما این تیم میزبان بود که می توانست در دقیقه 7 به گل برسد ولی ضربه ایتوربه را کیلور ناواس دفع کرد. دو دقیقه بعد چیزی نمانده بود که کریس رونالدو روی ارسال دنی کارواخال دروازه را باز کند اما ضربه سر او به تیر دروازه بیلبائو برخورد کرد.

 

 

حملات رئال ادامه پیدا کرد و این تیم دو موقعیت بسیار خوب دیگر هم روی دروازه میهمان ایجاد کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند. در مقابل، این بیلبائو بود که در دقیقه 14 به گل رسید. روی پای عمقی عالی از اینیگو کوردوبا بود که ایناکی ویلیامز با ناواس تک به تک شد و با یک ضربه چیپ عالی، دروازه رئال را باز کرد.

 

 

بعد از این گل فشار حملات رئالی ها شدت گرفت و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. به ویژه در دقایق پایانی نیمه اول که این تیم چند موقعیت بسیار خوب داشت اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود بیلبائو به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و علی رغم تلاش رئالی ها، بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت روی دروازه بیلبائو توفیق چندانی نداشتند. در مقابل این بازیکنان بیلبائو بودند که چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند اما نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند. از جمله در دقیقه 64 که گارسیا می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

در ادامه فشار حملات رئالی ها بیشتر شد و هرچه به دقایق پایانی این نیمه نزدیک می شدیم، رئالی ها با شدت بیشتری روی دروازه حریف حمله می کردند و سرانجام در دقیقه 87 به گل تساوی رسیدند. روی شوت لوکا مودریچ از پشت محوطه جریمه بود که رونالدو در بین راه توپ را با پشت پا زد و دروازه را باز کرد.

 

 

در دقایق پایانی رئالی ها تلاش زیادی کردند تا به گل برتری برسند اما این اتفاق نیفتاد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد