نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی امروز استقلال و سپاهان - یکشنبه 5 دیماه 95


هت تریک استقلال در تیر دروازه

سپاهان 1 - استقلال 1؛ ابقای منصوریان در 2+90


تیم فوتبال استقلال با نمایشی تهاجمی در دقایق پایانی مسابقه، کمی قبل از سوت پایان با ضربه برزای بازی را مساوی کرد تا دست خالی از اصفهان برنگردد. 

  



هفته پانزدهم لیگ شانزدهم، یکشنبه 05/10/95، ساعت 14:30، ورزشگاه نقش جهان اصفهان
داور: علیرضا فغانی                        کمک ها: حسین طالقانی، محمد راهی       تماشاگر: 35 هزار نفر

 

 


 

سپاهان:

 

 

لی اولیویرا، شجاع خلیل‌زاده، موسی کولیبالی، عارف غلامی، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، محمود قائدرحمتی، طالب ریکانی(54 - رسول نویدکیا)، جلال الدین علی محمدی(80 - حسین پاپی)، فرید بهزادی کریمی(75 -رضا میرزایی) و مهرداد محمدی
سرمربی: عبدالله ویسی

 


استقلال تهران:

 

 

سیدحسین حسینی، لئوناردو پادووانی، مجید حسینی، هرایر مگویان، میلاد زکی پور(69- یعقوب کریمی)، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی (علی قربانی86)، بهنام برزای، مجتبی حق دوست ( 76 - آرش افشین)، جابر انصاری و کاوه رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

 

اخطار

 

 

فرشید اسماعیلی(21) - مگویان(56) از استقلال

 

 

 

شرح گل ها

 

 

1-0 (سپاهان): اشتباه یعقوب کریمی در دقیقه 70 بازی توپ را جلوی پای جلال الدین علی محمدی انداخت و ضربه او به تور دروازه استقلال چسبید.

 

1 ـ 1 (استقلال): در پی حملات دامنه دار استقلال، این بار کاوه رضایی با یک سانتر سرضرب از جناح راست توپ را به دهانه دروازه سپاهان فرستاد تا بهنام برزای با ضربه ای عالی حق استقلال را در وقت های تلف شده بدهد و بازی را به تساوی بکشاند.

 

 

 

 

شرح بازی: 

 

 


3 ضربه به تیر دروازه، سیوهای تماشایی هر دو گلر و نبردهای بی پایان میانه میدان. بازی استقلال و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان یک مسابقه با کلاس و زیبا و شاید بالاتر از سطح لیگ برتر بود که تا ثانیه های پایانی در اوج هیجان دنبال شد و در نهایت با تساوی به اتمام رسید. استقلال در این بازی تهاجمی تر و سپاهان در طول مسابقه تیمی واکنشی بود که در طول مسابقه با ضدحمله های خطرناک چند باری دروازه حریف را تهدید کرد به خصوص از زمانی که رسول نویدکیا وارد میدان شد و به حملات این تیم نظم داد. آبی ها که در دیدار امروز باز هم دچار افتی ناگهانی در بخشی از نیمه دوم شدند با خودیابی در لحظات پایانی گل خورده را جبران کرده تا این بازی الهام بخش و در اوج هیجان به اتمام برسد. اگر ملاک کیفیت دو تیم مسابقه امروز باشد،استقلال و سپاهان در نیم فصل دوم برای همه مدعیان جدول خطرناک خواهند بود به خصوص سپاهان که حالا در ورزشگاه نوساز خود چهره یک تیم بزرگتر را دارد.

 

 

بهترین بازیکن:

 

 

هرائر مگویان و جابر انصاری از استقلال و مهرداد محمدی و لی اولیویرا از سپاهان نمایش خوبی در این مسابقه داشتند اما شاید بشود عنوان بهترین را به حسینی دروازه بان استقلال داد که با سیو نیمه دوم در شرایطی تک به تک مقابل محمدی تیمش را در بازی نگه داشت. او که برای اولین بار در ترکیب استقلال قرار گرفته بود مغلوب جو سنگین ورزشگاه نشد. 

 


اتفاق ویژه:

 

 

نیمکت نشینی سیدمهدی رحمتی در یکی از حساس ترین بازی های فصل استقلال و البته اعتماد منصوریان به بازیکنان جوانی مثل حسینی، زکی پور و حق دوست اتفاق مهم مسابقه ای بود که اگر با شکست آبی ها به پایان می رسید به احتمال بسیار زیاد کار منصوریان را به اتمام می رساند اما برای سرمربی آبی ها فصل احتمالا ادامه خواهد داشت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد