نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس و الریان قطر سه شنبه24 اسفند 95

گلزنی زود هنگام طارمی

نتیجه : الریان قطر 3 - پرسپولیس 1

پرسپولیس همانند دیدار دربی نتوانست از گل خود محافظت کند و با سه گل مغلوب الریان شد تا شاگردان لادروپ به صدر جدول گروه چهارم دست یابند.

 استادیوم: جاسم بن حمد                تماشاگر: 5 هزار نفر

 


الریان قطر:

 

عمر باری، ناتان اوتاویو، گونزالو ویرا، مصعب خضر، عبدالکریم سالم، عبدالرحمن الحرازی، دانیل گومو، کوه میونگ جین، رودریوگو تاباتا، سرجیو گارسیا و سباستین سوریا
سرمربی: میشل لادروپ

 


پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه ، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و وحید امیری.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ 

  


شرح گل‌ها:

 الریان 0 پرسپولیس 1: (دقیقه مهدی طارمی): پاس فوق العاده محسن مسلمان پشت محوطه جریمه با کنترل مناسب و ضربه طارمی دروازه بری را گشود و پرسپولیس را از حریف پیش انداخت.

الریان 1 پرسپولیس1: ( دقیقه 19، تاباتا): ارسال از سمت راست دفاعی پرسپولیس با مهار مناسب از تاباتا و چرخش او در میان مدافعان سفیدپوش با ضربه ای مناسب گل تساوی را به نام الریان کرد.

 الریان 2 پرسپولیس 1: ( دقیقه 57، تاباتا): ضربه پنالتی روی تاباتا را خود این بازیکن مامور نواختن آن شد و برخلاف حرکت بیرانوند توپ را به سمت راست دروازه پرسپولیس کوبید و گل دوم را ثبت کرد.

الریان 3 پرسپولیس 1: (دقیقه 88، گارسیا): ارسال از روی ضربه ایستگاهی و ضربه تمام کننده‌ی گارسیا گل سوم را برای الریان رقم زد.


شرح نیمه اول:

 پرسپولیس همانند دو دیدار قبلی خود در لیگ قهرمانان دقایق اول را با حفظ توپ و مالکیت حریف را تحت کنترل خود در آورد و در نهایت موفق شد با ضربه مهدی طارمی دروازه الریان را باز کند. الریان اما با توجه به میزبانی توانست بعد از این گل بر بازی مسلط شود و حملات خود را روی دروازه سفیدپوشان تدارک دید و روی یکی از این حملات توسط تاباتا صاحب موقعیت شد و بیرانوند را برای سومین بازی پیاپی در کلین شیت ناکام گذاشت و دروازه پرسپولیس را گشود.

بعد از این گل اما پرسپولیس بار دیگر توسط هافبک های میانی خلاق خود فرصت های خوبی را تدارک دید و اگر خوش شانس بود می توانست در دو صحنه دروازه الریان را باز کند که در این راه ناکام ماند. داور چینی می توانست در دقایق پایانی نیمه اول یک ضربه پنالتی نیز به سود پرسپولیس اعلام کند که به سادگی از برخورد توپ به دست مدافع الریان گذشت. با شرایط موجود اما بعید به نظر می رسد پرسپولیس از قطر دست خالی خارج شود.

 


نکات بازی:

 * محمد انصاری در آخرین لحظه انتخاب نفرات بازی به دلیل مصدومیت از ترکیب خارج شد تا ربیع خواه جانشین او شود.

* فرشاد احمدزاده اولین بازی خود در ترکیب این تیم را در پست وینگر راست پشت سر خواهد گذاشت.
* مهدی طارمی با دو گل زده، وحید امیری و محسن مسلمان با یک گل زده، گلزنان پرسپولیس در دو دیدار قبلی این تیم محسوب می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد