نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

درباره احتمالات گروه تیم ملی ایران برای جام جهانی 2018 روسیه

دور اول مرحله برگشت مرحله انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا امروز با 6 دیدار پیگیری خواهد شد.​​​​​​​  در گروه A این رقابت ها که تیم ملی ایران نیز در آن حضور دارد سه دیدار برگزار می شود که در آن کره جنوبی با چین پیکار خواهد داشت و ازبکستان نیز باید به دیدار سوریه برود. در آخرین دیدار امروز نیز تیم ملی ایران از ساعت  20:30 مهمان تیم قطر خواهد بود. در بازی های امروز گروه A احتمالات زیادی را می توان پیش بینی کرد تا جایی که هم می توان متصور بود که وضعیت تیم های صعود کننده تقریبا مشخص شود و هم آنکه احتمال وقوع اتفاقات عجیب و ایجاد وضعیت پیچیده وجود خواهد داشت.

 

وضعیت تیم ایران نیز در دیدار های امروز به دیگر بازی های بستگی دارد و اگر خوش شانس باشیم می توانیم به جام جهانی روسیه بسیار نزدیک شویم. در زیر احتمالات ممکن را برای تیم ملی بررسی می کنیم:

 

قرعه شانس

 

پیروزی ایران برابر قطر و توقف دیگر مدعیان صعود می تواند بهترین خبر برای فوتبال کشورمان باشد. تیم ملی هم اکنون در صدر جدول گروه قرار دارد و پیروزی در دیدار امروز اگر منجر به اختلاف امتیاز با تیم های کره و ازبکستان شود خیال کی روش را تا حد زیادی راحت خواهد کرد.


گفتنی است پس از دیدار برابر قطر تیم ملی 4 دیدار دیگر در مرحله گروهی خواهد داشت که 3 تای آنها در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، پس دیدار برابر قطر می تواند تا حد زیادی تعیین کننده باشد. در صورت پیروزی برابر قطر شانس تیم ملی برای صعود بسیار زیاد خواهد شد و اگر تیم های تعقیب کننده ایران نیز نتیجه نگیرند که چه بهتر. 

 

اگر ببازیم...

 

تیم ملی قطر برای آنکه همچنان کورسو امید خود را برای صعود به روسیه 2018 زنده نگه دارد نیاز مبرم به پیروزی برابر ایران دارد و از این رو عنابی ها برابر تیم ملی یکپارچه حمله خواهند بود. در صورت شکست شاگردان کی روش و پیروزی رقبا وضعیت برای تیم کشورمان کمی ناخوشایند خواهد شد و ایران می تواند تا رتبه سوم گروه سقوط کند. در صورت بروز چنین اتفاقی فشار روی ملی پوشان افزایش خواهد یافت و بازی های آینده برایمان بسیار حساس و نفس گیر خواهد شد.

 

توقف مدعیان

 

اگر پیش بینی کنیم که سه تیم پایین جدول در اتفاقی عجیب بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند آن وقت شرایط پیچیده ای در گروه رقم خواهد خورد. سوریه و قطر می توانند با پیروزی در دیدارهای خود، روی کاغذ شانس خود را برای صعود افزایش دهند و دیدارهای آتی این گروه هر کدام به مثابه یک فینال خواهد بود. هر چند که برای چینی ها با مارچلو لیپی دیگر نمی توان شانسی را متصور شد. 


به هر روی دیدار ششم مرحله مقدماتی جام جهانی در گروه A  یکی از تعیین کننده ترین روزهای این گروه را رقم خواهد زد، علی الخصوص برای تیم ملی ایران که کسب یک پیروزی، ارزش فوق العاده ای در راه صعود به همراه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد