نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و گرانادا :درخشش ذخیره ها مقابل منتخب جهان!

درخشش ذخیره ها مقابل منتخب جهان!

گرانادا0-4 رئال مادرید: طوفان یک نیمه ای

دانلود خلاصه بازی گرانادا 0-4 رئال‌مادرید

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل گرانادا به پیروزی 4-0 رسید و بار دیگر در صدر جدول لالیگا با بارسلونا هم امتیاز شد.  

  شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار در همان نیمه اول چهار بار دروازه حریف را باز کردند و به یک پیروزی راحت رسیدند تا باز هم تنها به دلیل نتیجه ضعیف تر در دیدار رودرو با بارسا، در رتبه دوم قرار بگیرند؛ هرچند یک بازی کمتر انجام داده اند. 

 

رئال بازی را هجومی آغاز کرد و تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که خامس رودریگس گل اول را به ثمر رساند.

 

 

 

روی یک حرکت تیمی خوب و پاس لوکاس واسکز به دهانه دروازه بود که خامس زودتر از مدافعان حریف به توپ رسید و گل اول را به نام خود ثبت کرد.

 

 

 

 

برتری رئالی ها ادامه داشت و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، خامس در دقیقه 11 گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

 

این بار کوئنترائو بود که در نقش گلساز ظاهر شد و خامس با یک ضربه سر دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم توانست خودی نشان بدهد اما باز هم این رئالی ها بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کردند و در دقیقه 30 به گل سوم رسیدند.

 

نفوذ خوب دانیلو از سمت راست و پاس او به داخل محوطه جریمه، در موقعیتی مناسب به آلوارو موراتا رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

حملات رئال ادامه پیدا کرد و تنها 5 دقیقه بعد، موراتا گل چهارم را به ثمر رساند. او که در محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن مدافعان حریف، با یک ضربه بی نقص، توپ را وارد دروازه حریف کرد.

 

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم رئالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و یک بار هم توپ را به تیر دروازه کوبیدند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان 4 گل به پایان رسید.

 

 

 

 

نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد اما خیلی زود بازی متعادل شد و تیم میزبان هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه این تیم ایجاد کرد اما نتوانست از آن استفاده کند.

 

 

 

 

بازی به همین شکل ادامه داشت و بازیکنان رئال که از پیروزی شان مطمئن بودند، به اندازه نیمه اول تمایلی برای رسیدن به گل های بیشتر نداشتند و این فرصتی در اختیار گرانادا قرار داد تا چند بار تا آستانه باز کردن دروازه کیکو کاسیا پیش بروند.

 

البته رئالی ها هم چندین و چند موقعیت خوب گلزنی داشتند که به راحتی آنها را از دست دادند و به این ترتیب، نیمه دوم گلی نداشت و بازی با همان نتیجه 4-0 به سود رئال به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد