نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الوحده امارات

11 ماجراجو برای جواز صعود؛

برانکو ایوانکوویچ با در اختیار داشتن تمام نیروهای خود به دنبال برتری برابر الوحده و کسب جواز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان است.   سرمربی کروات سرخپوشان با استراحت به بازیکنانش در دیدار پایانی فصل آنها را با شرایط بدنی مناسب در اختیار دارد تا شرایط برای کسب امتیاز مقابل الوحده برای پرسپولیس مهیا باشد.


پیش از جدال برابر سیاه جامگان سیدجلال حسینی، محمد انصاری، وحید امیری دچار مصدومیت بودند و اکنون این سه بازیکن تاثیرگذار در ترکیب اصلی نیز به شرایط مسابقه رسیدند و کمال کامیابی نیا نیز که برابر حریف مشهدی در حضور 45 دقیقه‌ای اش دچار مصدومیت شد، شرایط بازی را به دست آورده است.

 


علیرضا بیرانوند؛ به دنبال سومین کلین شیت
درون دروازه سرخپوشان احتمالا علیرضا بیرانوند قرار خواهد گرفت که دیدار پایانی فصل را با استراحت از سوی برانکو ایوانکوویچ همراه شد در دیدار برابر الوحده انتخاب اول او خواهد بود. علیرضا بیرانوند در دو دیدار دور برگشت توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد و امیدوار است سومین بازی بدون گل خورده‌اش منتهی به صعود از این مرحله شود.

 


سیدجلال حسینی و محمد انصاری؛ قلب دفاع تکمیل شد
در قلب دفاعی پرسپولیس با بازگشت دو مدافع میانی این تیم بعد از سه دیدار با ترکیب کامل خود در این پست به میدان خواهد رفت. انصاری هرچند مصدومیت جزیی ازدیدار برابر الهلال برای او باقی مانده اما توانسته خود را به جدال برابر الوحده برساند و سیدجلال حسینی نیز به عنوان کاپیتان امیدوار است در پایان جشن صعود را برپا کنند.

 


حسین ماهینی؛ درخشش دوباره در پست غیر تخصصی
دفاع راست تخصصی پرسپولیس که تجربه در جام جهانی را نیز در این پست دارد، در چند دیدار اخیر به پست دفاع چپ منتقل شد و در اتفاقی جالب توانست نظر مسوولان آنالیز این مسابقات را به خود جلب کرده و در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان قرار گیرد. ماهینی در جدال برابر الوحده نیز انتخاب اول برانکو ایوانکوویچ خواهد بود.

 


صادق محرمی؛ پاس گلت را بده
این شاید آخرین فرصت برای پدیده این فصل سرخپوشان باشد که در سمت راست دفاعی عملکرد درخشان خود را با پاس گل تکمیل کند. محرمی که در دیدارهای دور برگشت توانست جایگاه خود در سمت راست تثبیت کند، اکنون برابر دفاع متزلزل امارات که معمولا شرایط سختی مقابل بازیکنان سرعتی و تکنیکی دارند، فرصت درخشش و پاس گل را پیش روی خود می‌بیند.

 


کمال کامیابی نیا؛ آخرین نبرد جنگجو
هافبک دفاعی موفق سرخپوشان سودای حضور در فوتبال اروپا را در سر دارد و این بازی فرصت دارد تا خاطره‌ای خوش در ذهن هواداران این تیم ثبت کند. کامیابی نیا که در دیدار رفت دو تیم نیز توانست عملکرد موفقی برابر خط میانی حریف داشته باشد امیدوار به تکرار آن جدال و رساندن تیمش به پیروزی است. 

 


سروش رفیعی؛ افسون به سبک شماره 7
دقیقا همان شخصیتی را دارد که اماراتی‌ها را افسون خود کند. علاقه اماراتی ها به بازیکنانی که بتوانند با توپ سحر و جادو کنند بر کسی پوشیده نیست و سالیان گذشته خیلی از بازیکنان فوتبال ایران برپایه همین خصوصیات توانستند برای شیوخ و روسای باشگاه اماراتی دلربایی کنند. اینبار سروش رفیعی این فرصت را خواهد داشت تا در استادیوم آزادی با تکنیک خود حریف را کاملا تحت تاثیر خود قرار دهد و حسرت آنها را برانگیزد.

 


محسن مسلمان؛ آقای پاسور
زننده یکی از گل‌های پرسپولیس در مرحله گروهی، یکی از برترین پاسورهای سرخپوشان محسوب می‌شود و اکنون چشم‌ها به ساق او دوخته شده تا بتواند بار دیگر با پاس‌های فوق العاده‌اش حمله وران این تیم را برابر دروازه حریف قرار دهد. او نیز در این جدال با شماره 77 سرخپوشان به دنبال ثبت خاطره‌ای خوش برای سرخپوشان و هواداران این تیم خواهد بود.

 


فرشاد احمدزاده؛ بالاخره وینگر شد
شماره 10 سرخپوشان در جدال آسیایی بارها تغییر پست داد و در دیدار برابر الوحده این فرصت را خواهد داشت تا در پست مورد علاقه‌اش برابر حریف قرار گیرد و با حرکات طولی و تکنیکی‌اش یک روز سخت برای حریف تدارک ببیند. احمدزاده که همکاری فوق العاده او با مسلمان و طارمی در خیلی از دیدارهای چاره‌گشای این تیم بوده، باید دید مقابل الوحده موفق به درخشش خواهد شد یا خیر.

 


وحید امیری؛ مختصص گلزنی به اماراتی‌ها
شماره 19 سرخپوشان مختصص گلزنی به نمایندگان اماراتی است و این مساله را با پیراهن نفت تهران و پرسپولیس به خوبی اثبات کرده است و توانسته یکی از گلزنان دیدار رفت دو تیم نیز لقب گیرد. امیری نیز بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت فردا جانشین علی علیپور خواهد شد تا در کنار مهدی طارمی امیدوار به باز کردن دروازه حریف اماراتی باشد.

 


مهدی طارمی؛ آقای گل شانس بزرگ را از دست نمی‌دهد

مهاجم جنوبی سرخپوشان بعد از کسب عنوان آقای گلی در لیگ برتر، اکنون فرصت بزرگی در آسیا دارد تا شانس خود را برای کسب این عنوان در لیگ قهرمانان حفظ کند. مهدی طارمی مطمئنا از بیشترین انگیزه نسبت به دیگر بازیکنان برای کسب پیروزی در این جدال خواهد داشت. ضربه پنالتی چیپ او اتفاقی است که باعث شده بارها مورد نکوهش قرار گیرد و اینبار می‌خواهد با گلزنی و حفظ شانس صعود سرخپوشان نقش ناجی برای این تیم را ایفا کند.


ترکیب احتمالی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی.


دیدار دو تیم ساعت 19:55 دقیقه و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد