نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب آلمان و مکزیک (جام کنفدراسیون ها)

پسران لوو در یک فینال دیگر

آلمان 4-1 مکزیک؛ مانشافت، زیبا و مطمئن

تیم ملی آلمان با پیروزی 4-1 مقابل مکزیک، به دیدار نهایی رقابت های جام کنفدراسیون ها راه پیدا کرد. 

  شاگردان یواخیم لوو در این دیدار با ارائه یک نمایش برتر، توانستند چهار بار دروازه قهرمان کونکاکاف را باز کنند و  حریف شیلی در فینال جام کنفدراسیون ها شوند.

 

آلمان بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که لئون گورتسکا گل اول بازی را به ثمر رساند. روی پاس در عرض هنریش به پشت محوطه جریمه مکزیک بود که گورتسکا با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

مکزیکی ها هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که در دقیقه 8، گل دوم را دریافت کردند. این بار روی پاس در عمق تیمو ورنر بود که گورتسکا با اوچوآ تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه مکزیک فرستاد.

 

 

 

بعد از این دو گل بازیکنان مکزیک که چیزی برای از دست دادن نداشتند تا اندازه ای جلو کشیدند و ابتکار عمل را در دست گرفتند اما آلمان بود که می توانست در دقیقه 18 به گل سوم برسد ولی واکنش عالی اوچوآ روی ضربه ورنر، اجازه نداد آلمان به گل سوم برسد.

 

فشار حملات مکزیک ادامه داشت و بازیکنان این تیم در دقایق پایانی نیمه اول، موقعیت های خوبی روی دروازه آلمان ایجاد کردند اما حضور به موقع مدافعان و واکنش های تراشتگن، مانع از باز شدن دروازه آلمان شد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات مکزیک آغاز شد اما باز هم این بازیکنان آلمان بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 59 توانستند به گل سوم برسند.

روی یک حرکت هماهنگ و پاس در عرض یوناس هکتور بود که تیمو ورنر با یک بغل پای ساده توانست حساب کار را 3-0 کند.

 

 

 

بعد از این گل مکزیکی ها فشار حملات شان را بیشتر کردند و چند  بار تا آستانه زدن گل پیش رفتند تا اینکه در دقیقه 89 توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند.

 

روی یک ضربه آزاد بود که مارکو فابین با شوتی غیر قابل مهار توانست دروازه تراشتگن را باز کند و اختلاف را به دو گل افزایش بدهد.

 

اما آلمانی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و در اولین دقیقه از وقت های اضافه، روی پاس امره جان، امین یونس با یک ضربه دقیق، دروازه مکزیک را برای بار چهارم باز  کرد تا آلمان صعودی مقتدرانه به فینال داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد