نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد - پنجشنبه 5 مرداد 96

شروع طوفانی قهرمان در لیگ هفدهم؛

نتیجه نهایی : پرسپولیس 2 - فولاد خوزستان 0

دانلود گل امیری؛ پرسپولیس - فولاد

استقلال خوزستان در اولین نبرد خودش در لیگ هفدهم موفق شد تا تراکتورسازی تبریز را با تک گل میثم دورقی شکست بدهد.

 


هفته اول لیگ هفدهم، پنجشنبه 05/05/96، ساعت 21:05، ورزشگاه آزادی

داور:  محمدحسین زاهدی فرد                                   کمک ها : محمدرضا منصوری، رحیم شاهین



کارت زرد

علی علیپور (7) از پرسپولیس

ایمان مبعلی (17) از فولاد

عبدالله ناصری (57) از فولاد

اخطار دوم و اخراج: علی علیپور (70) از پرسپولیس

احمد عبدالله زاده (74) از فولاد

 

 

 

پرسپولیس: 
علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، محسن ربیع خواه،فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان،وحیدامیری، علی علیپور و مهدی طارمی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ 

 

فولادخوزستان: 
حامد لک، عبدالله کرمی، ایوب والی، فرزاد جعفری، عبدالله ناصری، یوسف وکیا، هادی حبیبی نژاد، احمد عبدالله زاده، علی اصغر عاشوری، ایمان مبعلی و رحیم زهیوی.
سرمربی: سیروس پورموسوی

 

 

 

شرح نیمه اول:

پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ را با ترکیب مطابق انتظار و البته بدون حضور سیدجلال حسینی کاپیتان مصدوم خود آغاز کرد. پرسپولیس از همان ابتدا بازی را هجومی شروع کرده و روی دروازه فولاد فشار آورد. حاصل این بازی هجومی چند موقعیت خطرناک و در نهایت تک گل نیمه اول بود که توسط وحید امیری و براثر چند هجوم همه جانبه به دست آمد. پرسپولیس در ادامه هم مسلط بربازی بود و یکی دو بار توسط علیپور و طارمی در موقعیت گل قرار گرفت اما هیچکدام از موقعیت ها به گل تبدیل نشد تا بازی کمی از آن تب و تاب اولیه بیفتد. هرچند پرسپولیس دربیشتر زمان نیمه حاکم توپ و زمین بود اما فولاد توانست فشار بی امان پرسپولیسی ها را از محوطه جریمه خود دورکرده و به سمت نیمه زمین بکشاند. با این حال بازی پرسپولیس و فولاد در حالی در نیمه اول با تک گل وحید امیری به پایان رسید که به ادعای پرسپولیسی ها و  هوادارانشان حداقل یک پنالتی این تیم در نیمه اول توسط داور گرفته نشد. از طرف دیگر فولاد با آنکه آن فولاد پرشور و خطرناک همیشگی نبود اما دوبار توسط مبعلی و رحیم زهیوی شانس بازکردن دروزاه پرسپولیس را داشت که این تیم درهردو بار توفیقی به دست نیاورد.



شرح گل:
پرسپولیس 1 - فولادخوزستان0(دقیقه 8): حملات همه جانبه پرسپولیس در دقیقه 8 نتیجه داد و وحید امیری اولین گل پرسپولیس را در فصل هفدهم به ثمر رساند. در یک حمله پاس مسلمان به طارمی رسید اما توپی که مدافع فولاد از روی پای طارمی زد را علی علیپور از فاصله نزدیک به تیر دروازه کوبید. توپ برگشتی را وحید امیری از گوشه زمین به سمت دروازه شلیک کرد که بعد از برخورد به ایوب والی کمانه کرده و وارد دروازه فولادی ها شد.

 

پرسپولیس 2 - فولادخوزستان0شجاع خلیل زاده دقیقه (53): پرسپولیس نیمه دوم را با فشار از جناح چپ توسط وحید امیری آغاز کرد و درنهایت خیلی زود هم به گل رسید. شوت سنگین مسلمان را لک به کرنر فرستاد و همین کرنر که توسط مسلمان روی دروازه فرستاده شد و شجاع خلیل زاده روی تیردوم با پرشی بلند توپ را تبدیل به گل دوم پرسپولیس کرد.




درحاشیه:
* پرسپولیس امشب و در افتتاحیه لیگ با پیراهن جدید خود که بی شباهت با پیراهن های این تیم در دهه 60 نیست، در زمین حاضر شده تا فولاد سفیدپوش شود.
* مهدی طارمی به شدت مورد حمایت هواداران این تیم قرار گرفت تا مشخص شود حواشی پایان فصل تاثیری در محبوبیت آقای گل دو فصل اخیر سرخپوشان نداشته است.
* در غیاب سیدجلال حسینی، حسین ماهینی به عنوان کاپیتان در مراسم ابتدایی حضور یافت.
* حدود 150 هوادار فولاد خوزستان در بخشی از سکوها حاضر شده اند و به حمایت بازیکنان خود مشغول هستند که کری جالبی نیز بین آنها و پرسپولیسی ها شکل گرفته است.
* شجاع خلیل زاده، تنها خرید جدید این تیم محسوب می شود که اولین بازی خود با پیراهن شماره 3 را در ترکیب این تیم پشت سر خواهد گذاشت. خلیل زاده پیش از این در سوپرکاپ نیز برای پرسپولیس به میدان رفته بود.
* رحیم زهیوی بیش از سایر بازیکنان مورد تشویق هواداران خوزستانی قرار داشت و این در حالی است که کری خوانی او پیش از این بازی باعث موضع گیری هواداران پرسپولیس شده بود.
* علیرضا بیرانوند اینبار پیراهنی انتخاب کرد که باعث دخالت داور در تغییر آن نشود. بیرانوند در این دیدار با پیراهن یکدست مشکی در زمین حاضر شده است.
* صادق محرمی که گمانه زنی در خصوص خستگی او به دلیل حضور در تیم امید و غیبت در این بازی وجود داشت در این بازی در سمت راست دفاعی حاضر شد.
* برانکو برای این بازی نیز ترجیح داد از حسین ماهینی در پست دفاع چپ سود ببرد. این در حالی است که پیش بینی می شد با توجه به حضور شایان مصلح و یک دفاع تخصصی برای این پست، تغییراتی در ترکیب سرخپوشان شکل گیرد.

*احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس که بعد از انجام خدمت سربازی به این تیم بازگشته امشب از روی سکوها و جایگاه ویژه بازی همتیمی هایش را تماشا می کند. نوراللهی از دو هفته دیگر می تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد