نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی تراکتورسازی و نفت تهران - 26 مرداد 96

شارژ سه امتیازی شاگردان یحیی؛

تراکتور ٢ - نفت ١؛ انتقام و جبران به سبک ایران‌پوریان

تراکتورسازی با دو گلی که محمد ایرانپوریان به ثمر رساند، اولین پیروزی فصل خود را در ورزشگاه یادگار جشن گرفت. 

 


هفته چهارم لیگ برتر/پنجشنبه 26 مردادماه 1396/ساعت 19:45
ورزشگاه یادگار امام تبریز/ تماشاگر: حدود 15هزار نفر
داور: پیام حیدری            کمک ها: حمید سبحانی ومهدی شفیعی
داور چهارم: سعاد وفا پیشه                     ناظر: ابراهیم میرزابیگی

کارت زرد:

محمد نوری (25) از تراکتورسازی

مهدی کیانی(79) از تراکتورسازی

محمد نصرتی(88) از نفت تهران

 

 

 

تراکتورسازی


فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، شهرام گودرزی، محمد ایران پوریان، فاخر تهامی، مهدی کیانی، محمد نوری(71- علی طاهران)، محمد ابراهیمی(85- امیر نصرآزادانی)، مهدی شریفی و محمدرضا آزادی.
سرمربی: یحیی گل محمدی

 

 

نفت تهران


میلاد فراهانی، فرید محمدی زاده، حامد آقایی، محمد نصرتی، سیدحسین حسینی(51- مجتبی حقدوست)، محسن بنگر، فرشاد هاشمی(58- پوریا امینی)، علیرضا عزت کرامت، احمد امیرکامدار، علی زینالی و عیسی آل کثیر
سرمربی: حمید درخشان

 

 

 

شرح گل‌ها
یک بر صفر تراکتورسازی(محمد ایرانپوریان): در دقیقه 22 تراکتورسازان روی اولین حمله جدی خود به سمت دروازه نفت پشت محوطه جریمه توسط محمدرضا آزادی صاحب توپ شدند. این مهاجم 17 ساله پاس خوبی را برای محمد ایرانپوریان ارسال کرد تا او که در موقعیت تک به تک با میلاد فراهانی قرار داشت، از کنار دستان این دروازه بان توپ را وارد دروازه نفت تهران کند.

 

یک بر یک نفت تهران(حامد آقایی): در دقیقه 82 توپ ارسال روی دروازه تراکتورسازی با مشت فرزین گروسیان همراه شد؛ توپ به مهدی شریفی رسید و در حالی که او به راحتی می توانست توپ را دفع کند اشتباه کرد و موقعیتی مناسب را برای حامد آقایی فراهم کرد. این بازیکن نیز با یک بغل پای ساده دروازه تراکتورسازی را گشود.


دو بر یک تراکتورسازی(محمد ایرانپوریان): پاس فاخر تهامی برای مهدی شریفی این بازیکن را با میلاد فراهانی تک به تک کرد اما محمد نصرتی از راه رسید و با دست توپ را زد تا داور اعلام ضربه پنالتی به سود تراکتور کند. محمد ایرانپوریان همچون سال های قبل پشت توپ ایستاد و در حالی که فراهانی جهت توپ را درست تشخیص داده بود، گل برتری را وارد دروازه نفت تهران کرد.

 

 

شرح بازی
15 دقیقه ابتدایی مسابقه بیشتر توپ در میانه های زمین بود و دو تیم با احتیاط کار کردند اما هرچه از زمان بازی سپری شد، تراکتورسازی اختیار توپ و میدان را دردست گرفت و توانست حملاتی را روی دروازه نفت طراحی کند. روی یکی از همین حملات گل اول نیز برای تراکتور به دست آمد. بعد از این گل تراکتوری ها کمی عقب نشستند و فرصت برای نفتی ها مهیا شد تا به سمت دروازه میزبان بروند اما حملات آنها زهردار نبود و کاری از پیش نبردند تا نیمه نخست با برتری تراکتور به پایان برسد.
در نیمه دوم تراکتورسازی بازهم بهتر کار کرد و اختیار توپ و زمین را در دست داشت. تراکتوری ها از ابتدای نیمه نخست بازی بسیار خوبی انجام دادند و موقعیت های زیادی را روی دروازه نفت خلق کردند اما بی دقتی در ضربات آخر مانع از گل شدن توپ شد. در نهایت روی یک اشتباه و یک لحظه غفلت دروازه تراکتور توسط نفتی ها باز شد. به تساوی کشیده شدن بازی زمانی اتفاق افتاد که زمان زیادی برای جبران وجود نداشت اما تراکتوری ها برای حمله کردن تلاششان را به کار گرفتند و در دقایق پایانی روی اشتباه محمد نصرتی از روی نقطه پنالتی به گل دوم دست پیدا کردند تا یک برد ارزشمند در کارنامه تراکتورسازی ثبت شود.

 

 

 

 

 

بهترین بازیکن(محمد ایرانپوریان)
مدافع باتجربه تراکتورسازی با نفوذهای فوق العاده خود از جناح راست حملات زیادی را برای تراکتورسازی پی ریزی کرد. او روی یکی از همین نفوذ ها گل اول خود و تراکتورسازی را به ثمر رساند. ایرانپوریان بعد از پنالتی که در فینال جام حذفی پارسال از دست داد و قهرمانی را از تراکتورسازی گرفت، امروز در دقایق پایانی پنالتی را گل کرد تا هم روز خوبی برای خود رقم بزند و هم تراکتورسازی را به اولین برد برساند.

 

 

اتفاق ویژه؛ درخشش پدیده 17 ساله
تراکتورسازی در شرایطی مقابل نفت به برتری رسید که در خط حمله خود یک مهاجم 17 ساله به نام محمدرضا آزادی را در اختیار داشت. این بازیکن جوان که به جای فرزاد حاتمی در ترکیب اصلی قرار گرفت، عملکردی فوق العاده داشت و توانست بارها دروازه نفت را تهدید کند. آزادی پاس گل اول تیمش را نیز به محمد ایرانپوریان دادو چند بار فرصت خوبی داشت تا بتواند دروازه نفت را باز کند.

 

 

دقایق حساس

دقیقه 27: حرکت خوب تراکتوری ها با پاس محمد ابراهیمی به پشت مدافعان نفت همراه شد اما محمدرضا آزادی به توپ نرسید و نتوانست ضربه نهایی را بزند.
دقیقه 29: ضربه علی زینالی از پشت محوطه جریمه تراکتورسازی آرام زده شد و از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه 38: در یک رفت و برگشت داخل محوطه جریمه تراکتورسازی، فرشاد هاشمی مهاجم جوان نفت صاحب توپ شد و در حالی که فرصت خوبی برای گلزنی داشت، توپ را از کنار دروازه گروسیان به بیرون فرستاد.

دقیقه 41: پاس عرضی زیبای محمد ابراهیمی به جناح چپ، فضای خوبی را در اختیار شهرام گودرزی قرار داد؛ مدافع چپ این روزهای تراکتور وارد محوطه جریمه شد و در حالی که تقریبا با میلاد فراهانی در موقعیت تک به تک قرار داشت با پای چپ به توپ ضربه زد که دروازه بان نفت آن را راهی کرنر کرد.
دقیقه 42: ضربه فرشاد هاشمی از گوشه محوطه جریمه تراکتورسازی را فرزین گروسیان درازکش در اختیار گرفت.
دقیقه 43: عیثی آل کثیر روی غفلت مدافعان تراکتورسازی با گروسیان تک به تک شد اما محمدرضا مهدی زاده از پشت اضافه شد و قبل از اینکه مهاجم نفت به توپ ضربه زند، آن را راهی کرنر کرد.

دقیقه 56: پاس عمقی خوب محمد ابراهیمی برای مهدی شریفی از سوی مدافعان نفت به صورت ناقص دفع شد و به محمدرضا آزادی رسید. او از گوشه محوطه جریمه ضربه اش را زد که توپ با اختلاف اندک از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 60: ارسال خوب فاخر تهامی به دهانه دروازه نفت قبل از اینکه به محمدرضا آزادی برسد توسط میلاد فراهانی مهار شد.
دقیقه 61: محمد ابراهیمی از جناح چپ نفوذ خوبی انجام داد و ضربه اش را از فاصله ای نسبتا دور به زیبایی زد اما میلاد فراهانی با دست مخالف توپ را دفع کرد.

دقیقه 64: شوت تماشایی محمدرضا آزادی از پشت محوطه جریمه را فراهانی مشت کرد.

دقیقه 81: ضربه از راه دور محمد نصرتی با اختلاف زیاد از بالای دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

 

 

در حاشیه 
*قبل از شروع بازی یحیی گل محمدی به سمت نیمکت نفت و حمید درخشان رفت و با هم خوش و بش کردند.
*هواداران تراکتورسازی علیه محسن بنگر بازیکن سابق خود که اکنون در نفت حضور دارد، شعارهایی سر دادند.
*تراکتوری ها قبل از شروع بازی به تشویق محمد نصرتی و احمد امیرکامدار دو بازیکن سابق خود پرداختند.
*یحیی گل محمدی با محمد نصرتی و کامدار برخورد گرمی داشت.
* محمد نوری بازیکن تراکتورسازی قبل از گرم کردن با حمید درخشان سرمربی نفت دیدار گرمی داشت.
*با وجود حساسیت بالای مسابقه برای تراکتور سازی، هواداران این تیم استقبال چندان خوبی از بازی نکرده اند.

*بازیکنان تراکتور امروز با تی شرت منقش به تصویر شهید حججی شهید مدافع حرم وارد زمین شدند و یاد  این شهید والامقام را گرامی داشتند. 
*بازیکنان تیم نفت با یاد و خاطره زنده‌یاد مهدی نفر وارد میدان شدند.

*سیستم رادیویی داوران قبل از شروع نیمه دوم دچار مشکل شده بود که همین امر باعث شد بازی در این نیمه با یک دقیقه تاخیر آغاز شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد