نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن امشب چهارشنبه 18 اسفند 95

دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن، امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نتیجه زنده : بارسلونا ؟ - ؟ پاری سن ژرمن


نتیجه و خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن چهارشنبه 18 اسفند 95

 بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن چهارشنبه 18 اسفند 95

 نتیجه و خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن - لیگ قهرمانان 2017 

 دانلود گلهای بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن - لیگ قهرمانان 2017

 

 بارسلونا از ساعت 23:15 در نیوکمپ برای جبران 4 گل بازی رفت مبارزه خواهد کرد که در ادامه با این بازی سرنوشت ساز با ما همراه باشید
شکست سنگین 4-0 بارسلونا در بازی رفت با سنگین ترین شکست تاریخ اروپایی بارسلونا برابری کرد که در فصل 2012/13 مقابل بایرن مونیخ متحمل شده بودند و بازی برگشت را نیز 3-0 در نیوکمپ باختند.


کلایورت:
ما نمی ترسیم و همواره به رقیبان خود احترام میگذاریم به ویژه اگر آن تیم بارسلونا باشد.
 
راموس:
اگر بارسلونا علاوه بر حذف، بازی را ببازد، خوشحال تر خواهم شد و خواب راحت تری خواهم داشت.
 
نیمار:
درحالی که 1 درصد احتمال صعود وجود دارد ولی ما با ایمان 99 درصدی بازی خواهیم کرد.
 
رائول:
اگر یک باشگاه باشد که بتواند در چنین شرایطی نتیجه را برگرداند آن رئال مادرید است . آنها متخصص اینکارند !
 
چارلی نیکلاس کارشناس اسکای:
من مطمئن هستم که بارسلونا قطعا برنده خواهد شد ولی فکر می کنم که اکثرمان قبول داشته باشیم که پی اس جی می تواند گل بزند چون دفاع تیم انریکه این را می گوید. شما می توانید سه یا چهار گل بارسلونا را تصور کنید اما پی اس جی نیز در حمله خوب است. آن ها می توانند در ضدحملات توسط کاوانی به گل برسند و من بازی را اینچنین پر گل می بینم.
 
لوئیز انریکه در کنفرانس قبل از بازی:
فردا ما باید شیوه بازی خود را به درستی اجرا کنیم. هر چیزی در 95 دقیقه امکان رخ دادنش وجود دارد که امیدوارم اتفاقت مثبتی برای ما رقم بخورد. ما در میانه این دور حذفی هستیم و چیزی برای از دست دادن نداریم. اگر آن ها 4 گل زده اند، ما می توانیم 6 گل بزنیم. ما به فرم خوبی رسیده ایم و باید به خودمان اعتماد داشته باشیم و اعتماد به نفسمان بالا باشد. بدون شک باتوجه به نتیجه بازی رفت باید حالمان خوب نباشد ولی هم اکنون ما در میانه راه قرار دادیم. بدون شک باید خیلی کارها را درون زمین انجام دهیم و در دفاع و حمله مسلط باشیم چون پی اس جی تیمی دشوار برای بردن است و همه کار را برای ما سخت خواهند کرد.
 
اینیستا:
باید این اطمینان را داشته باشیم که قادر به جبران شکست دور رفت هستیم. اگر برنامه هایمان را به خوبی پیاده کنیم، اوضاع می تواند به سود ما شود. گاهی اوقات یک تیم وقتی خودش را سرتر از تیم مقابل می داند، ضربه می خورد و پاری سن ژرمن اگر امشب این حس را داشته باشد، به نفع ما خواهد شود. باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم و از موقعیت ها خوب استفاده کرده و حداقل فرصت را به پاری سن ژرمن بدهیم. در بازی رفت شکست بزرگی متحمل شدیم و تقریبا بیش از نیمی از راه صعود را از دست دادیم ولی برخی مواقع وقتی چیزی برای از دست دادن ندارید و همه چیز را باخته اید، خطرناک تر می شوید. این شرایط حال حاضر بارسلونا است.
 
نکات ویژه آماری
 
بارسلونا در هر 9 فصل اخیر از یک هشتم نهایی به سلامت عبور کرده است که آخرین ناکامی آن ها به فصل 2006/07 مقابل لیورپول باز می گردد.
 
بارسلونا در 14 بازی لیگ قهرمانان اخیر خود در نیوکمپ با 44 گل زده و تنها 6 گل خورده پیروز بوده است که تحت هدایت انریکه رقم خورده است.

تنها بایرن مونیخ با 16 بازی پیاپی با کسب پیروزی در خانه در لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد بهتری نسبت به بارسلونا دارد.
 
پاریسی ها در چهار بازی خارج از خانه خود مقابل بارسلونا در نیوکمپ پیروز نشده اند که حاصل آن 2 شکست و 2 تساوی بوده است.
 
پاریسی ها هرگز بیشتر از 3 گل در چهار سفر خود به نیوکمپ دریافت نکرده اند.
 
کاوانی با 7 گل در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا رکورد خود را جابجا کرده است.
 
مسی، سوارز و نیمار در بازی رفت هیچکدام شوت به چارچوب نداشتند.
 
نیمار با زدن 5 گل در 5 بازی به پی اس جی، بهترین عملکرد خود را در لیگ قهرمانان اروپا دارد.
 
نیمار با خلق 7 پاس گل بهترین بازیکن است.
 
تیم های اونای امری در 12 بازی حذفی رفت و برگشت اروپایی خود حذف نشده که همگی با سویا بوده است.
 
پاریس سن ژرمن در 18 بازی اخیر خود با کسب 16 پیروزی و 2 تساوی شکست نخورده است.
 
تنها زمانی که پی اس جی بارسلونا را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد به فصل 1994/95 باز می گردد که پاریسی ها در یک چهارم نهایی در مجموع 3-2 پیروز شدند. از آن زمان تاکنون بارسلونا در هر دو مرتبه ای که با پی اس جی در لیگ قهرمانان برخورد کرد موفق به حذف این تیم شد. (2012/13 و 2014/15)
 
شکست سنگین 4-0 بارسلونا در بازی رفت با سنگین ترین شکست تاریخ اروپایی بارسلونا برابری کرد که در فصل 2012/13 مقابل بایرن مونیخ متحمل شده بودند و بازی برگشت را نیز 3-0 در نیوکمپ باختند.

نتیجه و خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن چهارشنبه 18 اسفند95 , نتیجه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2016 - 2017 گلها و خلاصه , نتیجه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2016 - 2017 , نتیجه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن , گلهای بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن 2016 - 2017 , دانلود گل های بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن 2016 - 2017 , نتیجه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن 17 اسفند 95 , دانلود خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن 17 اسفند 95 , دانلود گلهای بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن چهارشنبه 18 اسفند 95 , خلاصه بازی های لیگ قهرمانان اروپا فوتبال95 , دانلود بازی های لیگ قهرمانان اروپا فوتبال 95 , دانلود خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن , خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن , گلهای بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد