نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

لالیگا : قوانین سختگیرانه انریکه برای ستاره‌های بارسا



قوانین انضباطی سختگیرانه سرمربی جدید بارسلونا، ستارگان این تیم را از تفریحاتی همچون اسکی و موتورسواری محروم می‌کند.

 لوئیس انریکه در آستانه فصل جدید لالیگا، قوانین سختگیرانه‌ای برای برقرار نظم و انضباط در اردوی کاتالان‌ها وضع کرده که تخطی از آنها جرایم سنگینی را برای بازیکنان در پی خواهد داشت.

قوانین انریکه که در آن تأکید ویژه‌ای بر حضور به موقع در تمرینات و پرهیز از بازگشت دیرهنگام به خانه شده است، شباهت زیادی به قوانینی دارد که پپ گواردیولا در زمان مربیگری‌اش در نیوکمپ وضع کرده بود؛ قوانینی که جانشینان او به خصوص تاتا مارتینو نسبت به اجرای آنها چندان سختگیر نبودند.

بازیکنان بارسلونا تاکنون به برنامه‌های انریکه واکنش مثبتی نشان داده‌اند و با سختکوشی خود در تمرینات تحسین سرمربی جدیدشان را برانگیخته‌اند، هرچند باید دید که آنها این نگرش مثبت را پس از انتشار فهرست قوانین جدید انریکه نیز حفظ خواهند کرد یا خیر.

طبق گزارش نشریه اسپورت کاتالونیا، بازیکنان بارسلونا در صورتی که از این قوانین سرپیچی کنند، باید تاوانی همچون پرداخت جریمه نقدی از یک هزار تا شش هزار یورو بدهند.

سنگین‌‌ترین مجازات‌ها مربوط به بزرگ‌ترین تخلفات انضباطی است که علاوه بر جریمه نقدی، مدیران اجرایی باشگاه هم می‌توانند مجازات‌هایی را برای بازیکن خاطی در نظر بگیرند. تکرار تخلفات انضباطی و نشان دادن رفتار ناشایست،‌ حتی می‌تواند مجازاتی در حد اخراج از باشگاه داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که در فهرست تخلفات انضباطی تعیین شده توسط انریکه موردی برای لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای جدید تیم به منظور کاهش احتمال گاز گرفته شدن یک بازیکن حریف توسط او در نظر گرفته شده است یا خیر.

انریکه از بازیکنان خود خواسته است که یک ساعت پیش از آغاز تمرینات در زمین تمرینی سیوتات اسپورتیوای بارسلونا حضور داشته باشند و به دستور او حتی یک دستگاه حضور و غیاب در ورودی زمین تمرینی کاتالان‌ها برای کنترل زمان ورود و خروج بازیکنان نصب شده است.

سبک‌ترین جریمه برای تأخیر در حضور در تمرینات است در حالی که سنگین‌ترین جریمه نقدی مربوط به غیبت غیرموجه در یک جلسه تمرینی است. براساس قوانین جدید انریکه، مصرف مشروبات الکلی توسط بازیکنان بارسلونا به کلی و حتی در وعده‌های غذایی ممنوع شده است و به جای آن بازیکنان باید از آب معدنی و نوشیدنی‌های گازدار استفاده کنند. موضع انریکه در قبال این موضوع بسیار سختگیرانه‌تر از پپ گواردیولاست.

انریکه همچنین با بازیکنانش گفته است که از دو روز مانده به بازی‌ تیم در هر تورنمنتی، بازیکنان موظف هستند که پس از ترک تمرینات خود را پیش از نیمه شب به خانه برسانند. گواردیولا هم چنین قانونی را برای بازیکنانش در نظر گرفته بود و او حتی گاهی اوقات برای چک کردن آن دسته از بازیکنانش که به حضور نیافتن آنها در خانه مشکوک می‌شد، با آنها تماس می‌گرفت. البته هنوز مشخص نیست که انریکه هم بخواهد راه گواردیولا را در پیش بگیرد، هرچند با توجه به صبر و طاقت کم او در قبال مسائل حاشیه‌ای بعید نیست که این کار را هم انجام دهد.

طبق قوانین جدید، بازیکنان از این پس باید در سفرهای تیم برای انجام بازی‌های خارج از خانه باید از پوشاک رسمی باشگاه بارسلونا استفاده کنند و این بدان معناست که بازیکنانی مانند الکس سونگ و نیمار از این پس دیگر نمی‌توانند با پوشاک برند خود، قبل و بعد از بازی‌های در انظار ظاهر شوند. بازیکنان بارسلونا همچنین موظف شده‌اند که به هنگام گفت‌وگو با رسانه‌ها یا حضور در کنفرانس‌های خبری با نهایت احترام رفتار کنند.

بازیکنان بارسلونا خوش‌شانس هستند که انریکه آنها را از استفاده از شبکه‌های اجتماعی منع نکرده است هرچند او استثناهایی را در این مورد در نظر گرفته است که یکی از آنها خدشه‌دار شدن وجهه باشگاه در صورت استفاده از این شبکه‌هاست. آنها همچنین از انجام ورزش‌ها و فعالیت‌های خطرناک مانند راندن موتور سیکلت، کوهنوردی و حتی شیرجه منع شده‌اند و در صورت انجام هر یک از‌ آنها ملزم به پرداخت جریمه هستند، جریمه‌ای که صرف امور خیریه می‌شود.

یکی از حوزه‌هایی که انریکه هنوز برای آن قانون وضع نکرده است، رژیم غذایی بازیکنان است. برخلاف گواردیولا که در این موضوع هم دخالت می‌کرد و به عنوان نمونه لیونل مسی را از خوردن گوشت قرمز منع کرده بود، انریکه فعلاً همچون خراردو مارتینو تصمیم گرفته به بازیکنان اجازه دهد مواد غذایی مورد علاقه خود را صرف کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد