نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

خواجه‌وند: اتفاقاتی برای هیات مدیره پرسپولیس رخ خواهد داد




سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: مدافع تیم ملی کاستاریکا
برای عقد قرارداد با پرسپولیس باید به ایران بیاید.

 
مهدی خواجه‌وند ابتدا در خصوص خبری مبنی بر کناره‌گیری‌های مجدد علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: راستش را بخواهید من نمی‌دانم چه کسی بحث رفتن رحیمی را مطرح کرده است، بالاخره اگر بخواهیم راجع به این موضوع و اختلاف با اسپانسر حرف بزنیم باید تعریف شما را از سؤال‌هایتان متوجه شویم.

به نقل از فارس، وی افزود: ما برخی اوقات مشکل مصداقی داریم و برخی اوقات مشکلات را به چشمی دیگر باید مورد بررسی قرار گیرد. بالاخره مسائل و مشکلاتی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد اما همه آنها در حال مدیریت شدن است.گاهی مسائلی پیش می‌آید اما الآن خیلی از مسائل ما حل شده است.

خواجه‌وند در پاسخ به سؤالی که آیا مشکل اسپانسر با پرسپولیس هم حل شده یا خیر، گفت: بله تا حدودی حل شده، بخشی از کمک اسپانسر به باشگاه پرداخت شده و چک‌هایی نیز برای باشگاه صادر شده است. انشالله اگر اتفاق خاصی پیش نیاید تا آخر مرداد ماه سایر چک‌های اسپانسر پاس خواهد شد. اگر این اتفاق تا انتهای مرداد نیفتاد قطعاً اوایل شهریور این اتفاق خواهد افتاد.

وی درباره اختلاف نظر‌های برخی از اعضای هیأت‌مدیره با یکدیگر نیز یادآور شد: من منظور شما را از این سؤال متوجه نشدم و نمی‌خواهم حرفی بزنم که بگویید خواجه‌وند این حرف و یا آن حرف را زد. بالاخره هرکسی نقطه‌نظرات خاص خودش را دارد اما الآن هدف ما آرامش پرسپولیس است و حفظ شرایط تیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد غیبت رحیمی در جشن پیراهن قرمزپوشان نیز گفت: بالاخره مشکلاتی به وجود آمد که برخی‌ها در مراسم پیراهن غایب بودند. مثلاً خود من به دلیل مشکلی که برای آن کشتی‌گیر پیش آمد در تهران نبودم. سیاسی هم قبلاً‌ خبر داده بود که در ایران حضور ندارد از طرفی دیگر رحیمی به من گفت در این جلسه حضور پیدا خواهد کرد اما به یک‌باره اتفاقی پیش آمده که نتوانست به مراسم جشن پیراهن برود.

وی درباره حضور مدافع کاستاریکایی در تمرینات قرمزپوشان نیز گفت: این بازیکن باید به ایران بیاید و حتی با مدیربرنامه‌های این بازیکن صحبت‌های لازم را انجام داده‌ایم فقط مشکل کوچکی بود که حل شد.

خواجه‌وند در مورد مشکلات داوری بازی با نفت نیز، گفت: ما به دنبال آرامش هستیم اما قطعاً اگر حق باشگاه زیر سؤال برود و از ما این درخواست شود ما هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و صد در صد از حق باشگاه دفاع می‌کنیم. البته به نظر من بازی اول بسیار خوب انجام شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره احتمال اضافه شدن یک عضو به سایر اعضاء نیز گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هیچ تصمیم قطعی به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: باید هر اتفاقی که قرار است بیفتد به جمع‌بندی‌های لازم برسیم و آن را رسماً‌ اعلام کنیم. ممکن است تصمیماتی گرفته شود که اگر این اتفاق انجام شود آن را اعلام خواهیم کرد.

وی درباره احتمال حضور حسین هدایتی در بین اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز گفت: خوشحال می‌شویم اگر آقای هدایتی به جمع ما اضافه شود اما هنوز طرفین جمع‌بندی‌ها را به ما اعلام نکرده‌اند. البته من اسم شخص خاصی را نمی‌برم و صحبت‌هایم کلی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد