نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

لیگ برتر : ابهامات مهم در قرارداد پولادی و پرسپولیس



اعتراض بازیکن ملی‎پوش به قرارداد 576میلیونی


مهرداد پولادی دفاع چپ ملی‌پوش پرسپولیس که مدت هاست
از گفت‌وگو با رسانه ها خودداری می‌ کند، امروز با اعلام
رقم مبلغ قراردادش با پرسپولیس به صدراخبار بازگشت.

  
به گزارش "ورزش سه"،  این بازیکن سابق تیم های استقلال و تراکتورسازی که در جام‌جهانی یکی از بهترین های تیم‌ملی‌ ایران بود در تدارک جدایی و سفر به یک تیم خارجی است. اما هنوز موفق نشده به تیم انگلیسی مورد نظرش بپیوندد. با این حال باشگاه پرسپولیس امروز نام پولادی را در فهرست خود قرار داد. این در حالی است که پولادی تاکید دارد قراردادی با باشگاه پرسپولیس امضا کرده که طبق آن در صورت داشتن یک پیشنهاد خارجی بی قید و شرط از پرسپولیس جدا می‌ شود. این همان بند مورد اختلاف این بازیکن و باشگاه است که در نهایت باشگاه او را به نفع خود تفسیر کرده است و نام پولادی را در فهرست بازیکنان امسال قرار داده.

اما این تنها موضوع فی مابین پولادی و پرسپولیس نیست؛ نکته دیگر مسئله رقم قرارداد این بازیکن است که در استعلام اولیه سازمان لیگ بعد از تغییرات مدیریتی 480 میلیون تومان اعلام شده بود. رقمی که به شدت متفاوت با توافق فولادی با پرسپولیس است و البته پولادی با مبلغی نزدیک به 2برابر این رقم با پرسپولیس توافق کرده بود.

در حال حاضر نیز باشگاه پرسپولیس به همان رقم 480 میلیون 20درصد اضافه کرده و 576 میلیون تومان را به عنوان قرارداد امسال اعلام کرده که با توجه به قرارداد ملی‌پوشان ایران این رقم عجیب و شگفت انگیز به نظر می‌ رسد. ملی‌پوشان فوتبال ایران در این فصل بدون استثنا قراردادهای بالا یک میلیارد تومان با باشگاه هایشان بسته است و قابل باور نیست که آماده ترین بازیکن ایران در جام‌جهانی قرارداد 576 میلیونی داشته باشد.

به گفته یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، پولادی با توجه به نسخه قراردادی که در اختیار دارد بیش از 3برابر این مبلغ را، در صورت ادامه همکاری با باشگاه طلب خواهد کرد. او از فصل گذشته طلب زیادی دارد ضمن اینکه پرداخت مالیات هم طبق قرارداد به عهده باشگاه بوده است و با این وصف پرسپولیس در صورت اینکه قطعا بخواهد با پولادی ادامه بدهد باید به فکر راضی کردن او باشد. در غیر اینصورت پولادی بنابر قراردادی که در دست دارد به تیم خارجی مدنظرش خواهد پیوست.

باشگاه پرسپولیس به نسخه توافقی قرارداد بین پولادی و رویانیان اعتراض دارد اما پولادی با این شرایط با پرسپولیس قرارداد دوساله بست. امروز علیرضا رحیمی از ادامه همکاری پرسپولیس با پولادی گفته است اما بعید است که دفاع چپ تیم‌ملی‌ نظرش با رحیمی یکی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد