نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

اخبار فوتبال ; سیدصالحی:شرمنده بازیکنان‌سایپا و جلالی شدم



مهاجم سایپا گفت:‌ رحمتی مثل برادرم می‌ماند اما بداند که سایپا با جوانمردی بازی می‌‌کند.

  سیدمهدی سیدصالحی پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در مورد صحنه‌ تک به تکی که از دست داد گفت: یک لحظه دیدم که محمد نصرتی مدافع پیکان روی زمین افتاده و چون پس از این صحنه صداهای زیادی در اطرافم شنیدم دو دل شدم که بازی را ادامه دهم یا توپ را به بیرون بیندازم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: در نهایت تک به تک را از دست دادم و رحمتی به من گفت که خدا جای حق نشسته است. او مثل برادر من است اما بداند سایپا جوانمردانه بازی می‌کند و به این گل‌ها نیاز ندارد. ما هر کاری می‌خواستیم در 90 دقیقه با این تیم کردیم.

سیدصالحی یادآور شد: امشب هم شرمنده بازیکنان سایپا و جلالی شدم فعلا که بدشانس هستم و هر چه می‌زنم یا از بغل تیر رد می‌شود یا با بدشانسی به گل نمی‌رود اما در دیدارهای آینده تلاشم را برای گلزنی بیشتر خواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد