نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

لیگ برتر : درگیری حامد لک با عکاسان اصفهانی



دروازه‌بان تیم تراکتورسازی تبریز گفت: برخی عکاسان سوت
می‌زنند و من هم بر می گردم تا از من عکس بگیرند، اما در
اصفهان این حرکت از یک یا دوبار فراتر رفت به همین علت
به آنها تذکر دادم.

  حامد لک بعد از تساوی ذوب آهن و تراکتورسازی، اظهارکرد: ما به اصفهان آمدیم تا با دست پر از ورزشگاه خارج شویم اما این اتفاق نیفتاد. ذوب‌آهن تیم خوبی بود و خوب بازی کرد. از طرف دیگر توپ‌های ما گل نشد و نتوانستیم نتیجه مطلوب را به دست آوریم.

به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه در هفته‌های آغازین لیگ هستیم و برای کسب نتیجه نیاز به زمان داریم، خاطرنشان‌کرد: طبیعی است که به زمان نیاز داشته باشیم تا بتوانیم این مشکلاتی که در تیم وجود دارد را حل کنیم.

دروازه‌بان تیم تراکتورسازی درباره مشکلش با عکاسان مستقر در زمین تصریح‌کرد: من با برخی از عکاسان دوست هستم و آن‌ها برای اینکه از من عکس بگیرند سوت می‌زنند و من هم بر می گردم تا از من عکس بگیرند، اما در اصفهان این حرکت از یک یا دوبار فراتر رفت که باعث می شد تمرکز من از دست برود و به همین علت به آن‌ها تذکر دادم.

لک در پاسخ به این سوال که آیا شما به عکاسان فحاشی کرده‌اید یا خیر؟ تصریح‌کرد: من فحاشی نکرده‌ام، اما برگشتم و برخورد جدی با آن‌ها کردم که در حال حاضر هم نمی‌توانم بگویم که چه گفته‌ام، ولی به عکاسان چیزی را گفتم که استحقاقشان همین بود!

وی افزود:‌ پس از استمرار این حرکت من به رسول خطیبی گفتم و سرمربی هم به کمک داور چهارم گفت و این مشکل رفع شد. بالأخره یک‌سری صحبت‌هایی بین من و عکاس‌ها بود و من آنچه باید به آن‌ها می‌گفتم را گفتم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد