نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

سوپرجام اروپا: رئال - سویا؛ نبرد قهرمانان در کاردیف



قهرمان های لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا امشب در کاردیف
رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

  دو تیم از لیگ اسپانیا امشب در سوپرکاپ اروپا رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. لوس بلانکوس به قهرمانی امیدوار است و سویا می خواهد نشان دهد که قهرمانی در لیگ اروپا اتفاق نبوده است.

هر دو تیم تغییرات ریادی را در این تبستان از نظر بازیکنان خود تجربه کرده اند و شرایط بدنی بازیکنان جدید روی عملکرد دو تیم در این بازی تاثیرگذار خواهد بود.

سیستم ها

آنچلوتی فصل گذشته از دو سیستم 3-3-4 و 2-4-4 استفاده کرد که ایسکو در این ساختار نقشی کمرنگ داشت. بازیکن سابق مالاگا سخت تلاش کرد تا با پست جدید خود یعنی مهاجم کاذب خو بگیرد اما در حضور جیمز رودریگز جایی برای او در ترکیب نخواهد بود.

مربی ایتالیایی با خریدهای جدید خود به سیستم 1-3-2-4 برمی گردد، سیستمی که زمانی توسط خوزه مورینیو مورد استفاده قرار می گرفت. اونای امری، مربی سویا نیز از همین سیستم بهره خواهد جست.

دروازه بان ها

بحث دروازه بانی در برنابئو با پیوستن کیلور ناواس از لوانته به رئال داغ است. ازسویی دیگو لوپز نیز رئال را به مقصد میلان ترک کرد.

ایکر کاسیاس فرصت بسیار مهمی در اختیار دارد تا در بازی مقابل سویا نشان دهد که می تواند نفر اول ترکیب رئال باشد اما در صورتی که در این بازی اشتباهی از او سر بزند، کارش در آینده خیلی مشکل خواهد شد.

کاسیاس به خاطر عملکردش در ماه های اخیر زیر تیغ قرار دارد و رسانه های اسپانیا بازی با سویا را بازی " مرگ و زندگی" کاپیتان رئال مادرید قلمداد می کنند. کاسیاس در چهارده سال اخیر هرگز در فینال ها شکست نخورده است.

در نقطه مقابل بتو، دروازه بان تیم ملی پرتغال در چارچوب دروازه سویا خواهد ایستاد. این دروازه بان نقش مهمی در قهرمانی سویا در لیگ اروپا در فصل گذشته ایفا کرد.

مدافعان

در سمت راست خط دفاعیدنی کارواخال که از لیست ویسنته دل بوسکه در جام جهانی خط خورد، انگیزه زیادی برای اثبات خود در ترکیب رئال مادرید دارد. در قلب خط دفاع په په و سرجیو راموس تلاش می کنند تا نشان دهند که همچون فصل گذشته یک زوج موثر هستند. این دو فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند. کوئنترائو هم که زودتر از مارسلو به تمرینات تابستانی رئال اضافه شده است، در سمت چپ خط دفاعی این تیم قرار می گیرد.

در نقطه مقابل امری از منسجم ترین سد تدافعی در ترکیب خود استفاده خواهد کرد. کوکه ، فرناندو فازیو و نیکولاس پارخا بخشی از تیمی بودند که توانست در فینال لیگ اروپا بر بنفیکا غلبه کند.

آلبرتو مورنو هم که به احتمال فراون در روزهای آتی به لیورپول ملحق می شود، در ولز یکی از آخرین بازیهای خود را در پیراهن تیم آندلوسی انجام می دهد.

هافبک ها

ژابی آلونسو به علت محرومیت در این بازی حضور ندارد. هافبک رئال مادرید در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا پس از گل گرت بیل وارد میدان شد و به همین خاطر توسط یوفا با محرومیت یک جلسه ای مواجه شده است.

تونی کروس قرار است که به جای هافبک با تجربه تیم ملی اسپانیا در ترکیب قرار بگیر. بازیکن آلمانی در کنار لوکا مودریچ خط هافبک رئال را تشکیل می دهد.

امری در این بازی احتمالا از دانیل کاریکو و ایبورا در میانه زمین استفاده خواهد کرد.

مهاجمان

آنچلوتی قرار است که در این بازی همه ورق های خود را رو کند. مربی ایتالیایی در نظر دارد که از گرت بیل ، جیمز رودریگز، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در کنار هم در ترکیب استفاده کند.

سویا کمی غیرقابل پیش بیتی تر است. با توجه به جدایی ایوان راکیتیچ از تیم سویا به نظر می رسد که سامپریو، آسپاس و الیکس ویدال پشت مهاجم بازی می کنند. کارلوس باکا ، مهاجم تیم ملی کلمبیا نیز در خط حمله این تیم قرار می گیرد.

نکات بازی:

- کریستیانو رونالدو سخت تلاش کرده است تا دوران نقاهت را پشت سر بگذارد و در بهترین شرایط به این بازی برسد.

- تونی کروس و جیمز رودریگز در این بازی برای اولین بار با پیراهن رئال به میدان خواهند رفت.

- گرت بیل در زادگاه خود، شهر کاردیف بازی می کند و این یک بازی بسیار احساسی برای او خواهد بود.

- این اولین بازی سویا بدون راکیتیچ، مغز متفکر خود در فصل گذشته است.

- خریدهای جدید نظیر الیکس ویدال، یاگو آسپاس و کریچویاک فرصت دارند تا اولین بازی خود رابرای سویا انجام بدهند.

- کارلوس باکا با تاخیر به تمرین سویا ملحق شد اما در مقابل رئال به میدان می رود.

- سویا از شش تقابل پیشین با رئال مادرید چهار تا را باخته و دو تا را برده است اما شاگردان امری در آخرین تقابل با رئال با نتیجه دو بر یک پیروز شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد