نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

ادینیهو: قلبم را به مردم ایران می‌ دهم

باید قبل از فصل سرما آقای گل شوم



لوسیانو ادر که با لقب ادینیهو یک بازیکن برزیلی پرطرفدار است
که در تبریز به درخشش مشغول است. او با دو گل سه
امتیازی مقابل فولاد و ملوان فاتح قلوب هواداران تراکتورسازی
شده است.

  این یکی از بهترین استارت های من در لیگ بوده امسال خوب شروع کردم و خوشحالم که توانسته ام تیم ام را کمک کنم. من از کرمان به شهر متفاوتی آمده ام و دوباره توانسته ام شرایط خوب خودم را تکرار کنم. من دوست دارم در همه بازی های تراکتور گل بزنم چون این کاری است که به خاطرش حقوق می‌ گیرم. گلزنی به من شوق و امید می‌ دهد و همه زندگی من است.
وقتی با ادینیهو درباره گل زده اش به تراکتور صحبت می‌ کنیم اینطور می‌ گوید: گل هایی مثل این را خیلی زده ام اما هنوز آنقدرها آماده نیستم و باید بیشتر و بیشتر تمرین کنم و گل های بیشتری هم بزنم.
وقتی از او سوال می‌ کنیم که ایا این گل را شانسی به ثمر رسانده جواب می‌ دهد: وقتی پا به توپ به سمت جلو حرکت می‌ کردم دیدم که گلر تراکتورسازی بیرون آمده و جاگیری اش مطمئن نیست بنابراین توپ را از پشت سرش داخل گل انداختم.
ادینیهو درباره شادی بعد از گلش هم اینطور می‌گوید که: من همه مردم ایران را دوست دارم چون آنها به شکل عجیبی از فوتبال من خوششان می‌ آید. من بعد از هر گل چه در کرمان و چه در تبریز قلبم را به مردم تقدیم می‌ کنم چون همیشه آنها بوده اند که به من انگیزه گلزنی و درخشش داده اند.
سوال آخر ما هم درباره زندگی در تبریز است، ادینیهو می‌ گوید: همه چیز خوب است، تازه خانه ام را اجاره کرده ام و تیم هم شرایط خوبی دارد فقط باید قبل از اینکه فصل سرما آغاز بشود گل هایم را بزنم و آقای گل بشوم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد