نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

لمپارد از بازی های ملی خداحافظی کرد




فرانک لمپارد، هافبک باتجربه انگلیسی، از بازی های ملی
خداحافظی کرد.

  این هافبک 36 ساله که در این تابستان از چلسی راهی نیوروک سیتی آمریکا شد، در آخرین بازی سه شیرها در جام جهانی مقابل کاستاریکا، بازوبند کاپیتان را به بازو بست. او که اولین بازی ملی اش را در سال 1999 انجام داد، در 106 دیداری که برای سه شیرها انجام داد، 29 گل به ثمر رساند و عنوان گلزن ترین هافبک تیم ملی انگلیس را از دیوید پلات گرفت.

او در بیانیه ای که برای خداحافظی اش منتشر کرد، نوشت:" من تصمیم گرفتم از بازی های ملی خداحافظی کنم. گرفتن این تصمیم برای من بسیار دشواری بود و به همین خاطر، بعد از جام جهانی، خیلی در این مورد فکر کردم. من همیشه به اینکه برای تیم ملی کشورم بازی کنم، بسیار بسیار افتخار می کردم و وقتی به پشت سر نگاه می کنم، می بینم که از تک تک لحظاتی بازی برای تیم ملی لذت بردم.

با توجه به اینکه دوران حرفه ای ام در سطح باشگاهی به مسیر دیگری رفت، اکنون بسیار مهم است که توجه بیشتری به خانواده ام داشته باشم. همچنین می خواهم در چند سال آینده، تمرکز بیشتری روی بازی های باشگاهی داشته باشم تا بتوانم بهترین بازی های را ارائه بدهم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد