نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

حدادی: برای بهترین نمایش برابر اسپانیا حاضر می‌شویم




ارزشندترین بسکتبالیست آسیا می‌گوید اسپانیا با تمام قدرت
وارد بازی افتتاحیه می شود اما ایران نیز آماده است تا با تمام
توان مبارزه کند و بهترین نمایش را داشته باشد.

  تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدارش از جام جهانی اسپانیا بامداد یکشنبه به مصاف میزبان می رود. حامد حدادی در گفت و گوبا خبرنگار ایسنا از وضعیت تیم ملی در آستانه جام جهانی حرف زد و گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و بازیکنان در اسلوونی تمرین‌های سنگینی را پشت سر گذاشتند و آماده هستند. انشالله اگر مشکلی پیش نیاید با آمادگی کامل جام را آغاز خواهیم کرد. البته یک مشکل کوچک برای سجاد مشایخی پیش آمد که کمی نگران او هستیم اما در کل همه چیز خوب است و آماده‌ایم تا کارمان را آغاز کنیم.

او درباره عملکرد تیم ملی در تورنمنت اسلوونی گفت: تورنمنت خوبی بود و بازی‌های خوبی داشتیم. عملکرد بچه ها نیز مناسب بود و جز بازی آخر فکر می کنیم راضی کننده بود. در مسابقه آخر برابر برزیل نیز همه چیز بد بود. خسته بودیم تمرکز نداشتیم و بد کار کردیم. واقعا بد بودیم و آن اختلاف ایجاد شد. به نظرم آنچنان که باید و شاید نتوانستیم برنامه هایمان را عملی کنیم و آن اتفاق افتاد. بازی تدارکاتی برای همین است که خودمان را محک بزنیم و این تورنمنت فرصت خوبی بود که ارزیابی لازم را داشته باشیم.

ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا با بیان این مطلب که روحیه بازیکنان برای حضور در جام جهانی خوب است،‌به ایسنا گفت: خدا را شکر که در آستانه جام جهانی روحیه بسیار خوبی در بین بچه ها وجود دارد و همه آماده هستند. بازی اول نیز برابر اسپانیا است و باید برای بهترین نمایش برابر این حریف به میدان برویم.

حدادی در پاسخ به این سوال که حضورش در NBA و همبازی بودن با مارک گسول و شناختش از ستاره های اسپانیا چقدر می تواند به تیم ملی کمک کند؟ گفت: بسکتبال بازی یک نفر نیست و من به اندازه خودم به تیم کمک می کنم. بسکتبال بازی 12 نفر است و همه باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم. همه باید به خوبی وظایفمان را انجام دهیم. مطمئنا اسپانیا در بازی نخست که افتتاحیه است با قدرت و انگیزه زیادی وارد میدان می‌شود و می‌خواهد جام را با اقتدار برابر تماشاگرانش آغاز کند اما ما هم سعی می‌کنیم که با تمام توان تلاش کنیم و بهترین نمایش را داشته باشیم.

بهترین پست پنج آسیا به سوال پایانی ایسنا مبنی بر اینکه بازیکنان جوانی که به تیم تزریق شده اند چه شرایطی دارند و چقدر قابل اطمینان هستند؟ گفت: این بازیکنانی که می‌گویید بسکتبالیست‌های خوبی هستند که نشان داده‌اند می‌توانند جایگزین‌های مناسبی باشند. در این مدت رشد کرده اند اما باید بیشتر تلاش کنند و زحمت بکشند. جوان هستند و کم تجربه که فکر می کنم جام جهانی فرصت خوبی برای آنها است که می‌تواند در آینده آنها بسیار تاثیرگذار باشد. تجربه جام جهانی می‌تواند در آینده به آنها کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد