نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

شجاع خلیل‌زاده: به افغانستان می‌روم تا ملی‌پوش شوم


آقای کی روش یک خمیازه می کشد و می رود



شجاع خلیل زاده بازیکن آماده این روزهای سپاهان در لیست اولیه ای که توسط کی روش برای اردوی پرتغال دعوت شد اما بعد از دیدار با پرسپولیس خط خورد.

  خلیل زاده در بازی با پرسپولیس هم خوب کار کرد و بعد از برد در این دیدار انتظار داشت ساکش را برای سفر به پرتغال ببندد اما از سوی سرمربی تیم ملی خط خورد. خلیل زاده که کمتر مصاحبه می کند بعد از این بازی درد دل هایش را مطرح کرد و گفت و گویی با ورزش سه انجام داد:

ملاک دعوت شدن چیست؟

من نمی دانم باید چطوری بازی کنیم تا به تیم ملی دعوت شویم؟تمام بازیکنان تیم ملی در جام جهانی دعوت شدند با یکی،دو تغییر! من واقعا از این نحوه دعوت کردن سر در نمی آورم و دوست دارم بدانم ملاک دعوت شدن به تیم ملی چیست؟البته نظر هر مربی قابل احترام است و همه می دانیم مربیگری سلیقه ای است. من برای سایر ملی پوشان هم آرزوی موفقیت می کنم اما حرف من این است که چرا بازی های لیگ برتر دیده نمی شود.

حق شریفی و خلعتبری هم نبود؟

نمی خواهم بگویم حق من بوده به تیم ملی دعوت شوم اما واقعا حق مهدی شریفی و خلعتبری هم نبود که همراه تیم ملی باشند؟دلیل دعوت نکردن بازیکنان لیگ چیست؟ همه دیدند خلعتبری چطور جلوی پرسپولیس بازی کرد و چقدر خوب بود. او در این بازی همه کار کرد و با تمام وجود در زمین مایه گذاشت.مهدی شریفی از بهترین مهاجمان لیگ است و می توانست دعوت شود. اما تعدادی از بازیکنان که در حد تیم ملی نیستند دعوت شدند. واقعا هر بازیکنی که در لیگ خوب کار می کند حسرت می خورد.

خطیبی حق دارد

به نظر من آقای خطیبی حق داشت از لیست تیم ملی انتقاد کند . تراکتور تیم خوبی است و بازیکنان جوان با انگیزه ای دارد که توانستند در صدر جدول قرار بگیرند. واقعا حق این تیم است که در تیم ملی نماینده داشته باشد. ایر تیم ها هم که در لیگ خوب کار کردند حق دارند. واقعا سپاهان در لیگ خوب کار کرده و درست است تساوی هایی در خانه داشتیم اما خوب فوتبال بازی می کردیم.

فوتبال ما چه پیشرفتی کرده؟

من نمی دانم فوتبال ما چه پیشرفتی کرده است؟ ما در جام جهانی جلوی آرژانتین اتوبوسی دفاع کردیم اما عیار تیم ما در بازی با بوسنی که حمله کردیم مشخص شد. وقتی لیگ ما دیده نمی شود چطور می خواهیم فوتبال مان پیشرفت کند؟ بازیکنان لیگ باید حق شان را از چه کسی بگیرند؟ شاید بازیکنان دیگر شق القمرمی کنند؟ من فقط می خواهم بدانم ملاک چیست؟

کریمی دید کی روش را تغییر دهد

امیدوارم علی آقا کریمی بعد از حضورش در کادر فنی تیم ملی با کی روش صحبت کند تا دید او نسبت به لیگ ایران تغییر کند.باید لیگ ایران و بازیکنان دیده شوند و آقای کریمی می تواند در این خصوص با سرمربی تیم ملی صحبت کند.باید تصور ایشان از لیگ ایران بهتر شود.

حرف های مایلی کهن را قبول دارم

من حرف های آقای مایلی کهن را قبول دارم و واقعا ایشان برای فوتبال ما دلسوز هستند. آقای مایلی کهن حق داشت که یک سری حرف ها را بزند. شاید ایشان درد دل ما بازیکنان را می گوید.

از مرز رد شویم ملی پوش می شویم

اگر از مرز ایران رد شویم و حتی اگر در لیگ افغانستان بازی کنیم به تیم ملی دعوت می شویم. باور کنید اگر در لیگ های ضعیفی مانند افغانستان و ترکمنستان بازی کنیم می توانیم جزو نفرات دعوت شده به تیم ملی باشیم!واقعا چه زمانی قرار است نسل تیم ملی ما تغییر کند و بازیکنان جوان هم بازی کنند.

کی روش برای رفع مسوولیت به ورزشگاه آزادی می رود

آقای کی روش که فقط بازی بازی های تهران را می بیینند و یک خمیازه می کشند و می روند! فقط به خاطر رفع مسئولیت به ورزشگاه آزادی می روند و تا حالا به شهرستان ها نرفتند. نمی دانم واقعا باید برای دعوت شدن به تیم ملی انگیزه ای داشته باشم؟واقعا هر بازیکنی که در تیم های پایتخت باشد به تیم ملی دعوت می شود و تیم های پرسپولیس و استقلال در مرکز توجه هستند.واقعا بازیکنان شهرستانی به چشم نمی آیند.

برد حق ما بود

به نظر من بازی با پرسپولیس خیلی خوب بود و توانستیم یک برد شیرین بدست بیاوریم. این برد در اصفهان خیلی خوب بود و توانستیم خودمان را در جدول بالا بکشیم.پرسپولیس هم برای دفاع کردن به اصفهان آمده بود و می خواستند یک امتیاز بگیرند اما حق ما برد بود. وقتی شوت زدم احساس کردم توپ گل شد اما توپ به اوت رفت.ما در بازی های قبلی هم بدشانسی آوردیم. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و برای این تیم و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم. امیدوارم این تیم زودتر جمع و جور شود .هر وقت تیم های پرسپولیس و استقلال در صدر جدول بودند لیگ حساس می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد