نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

قاضی: یکدلی باعث پیروزی استقلال شد

برد ملوان جهش استقلال به سوی صدر نشینی است



محمد قاضی زننده یکی از گلهای استقلال به ملوان معتقد است که پیروزی پرگل این تیم در هفته یازدهم شرایط را برای دورخیز پرقدرت استقلال به صدر جدول فراهم می کند.

  
مهاجم استقلال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه" صحبتهای شنیدنی دارد:

استقلال هجومی شروع کرد

فکر می کنم که استقلال مقابل ملوان، دیدار خوبی انجام داد. ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم سعی کردیم که از همان ابتدا بازی را هجومی شروع کنیم و توانستیم در نهایت سب ایده آلی را برای استقلال رقم بزنیم. با این برد ما می توانیم از این شرایط و سه باخت هفته های گذشته رها شویم. اگر خدا بخواهد و در ادامه لیگ ما مصدوم و محروم کمتری داشته باشیم، ما در ادامه لیگ روند بهتری را دنبال می کنیم.

یکدلی عامل موفقیت استقلال بود

قاضی در پاسخ به این سوال که هجومی بودن استقلال انتقادها به خط دفاع را تحت پوشش داد ، پاسخ داد « ما دفاع را از جلو شروع کردیم. این دستور کارد فنی بود که فشار زیادی بیاوریم و اجازه نفوذ به حریف ندهیم که خدا را شکر جواب داد. در این بازی از تدارکات؛ بازیکنان هوادار و بازیکنان همه و همه همدل بودند که ببریم. همه آمده بودند که با تمام قوا جانشان را برای استقلال بگذارند. همین امر هم عامل موفقیت تیم بود.»

زمین آزادی صاف است

در دقیقه 2 هم می توانستم به ملوان گل بزنم. در این بازی توانستیم با هماهنگی بالا موقعیتهای زیادی روی دروازه ملوان بدست آوریم (با خنده) اما زمین استقلال زیادی صاف است. وقتی توپ را می زنی مستقیم نمی رود. به هر حال فوتبال همین هست. اگر قرار بود تمام توپهای ما وارد گل شود که دیگر می شد بسکتبال! اما خدا را شکر توانستم در این بازی به گل برسم و انتظارات را برآورده کنم.

برد ملوان جهش استقلال به سوی صدر نشینی

استقلال در سه هفته گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشت. ما با وجود بازیهای خوبی که انجام می دادیم، گلهای بدی می خوردیم. توپ هایمان هم با بدشانسی در گل نمی رفت. اما خدا را شکر در دیدار با ملوان توانستیم از موقعیت هایمان کمال استفاده را بکنیم و با یک شرایط خوب روحی روانی به استقبال تعطیلات برویم. این برد جهش قدرتمندی برای صدر نشینی استقلال است. به امید خدا در این روزها باید روی نقاط ضعف و قدرت خودمان کار کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد