نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

هفته چهاردهم لیگ برتر؛ گزارش زنده : پرسپولیس 2 - گسترش فولاد 2


حقیقی، سوشا و اومانا سه امتیاز را پراندند

بازگشت تبریزی‌ها


پرسپولیس با دو گل بنگر و طارمی پیش افتاد اما اشتباهات عجیب حقیقی و مکانی و پنالتی از دست دادن اومانا باعث شد تبریزی ها با خود یک امتیاز از تهران ببرند.

   بازی پرسپولیس و گسترش فولاد با حداقل استقبال تماشاچی آغاز شده است. در حال حاضر، حاضران در ورزشگاه را به سادگی می‌ توان شمرد.

هفته چهاردهم، ساعت: 16:30، ورزشگاه آزادی، تماشاگر: 5000 نفر
داور: مهدی سیدعلی، کمک‌‌ها: سعید علی نژادیان و علیرضا ایلدرم

اخطار: اومانیا 24 از پرسپولیس
گل‌ها: بنگر 8، طارمی 29 برای پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، میثم حسینی، مهدی جعفری، اومانیا، محمد نوری، رضا حقیقی، امید عالیشاه، هادی نوروزی و مهدی طارمی

ترکیب گسترش فولاد: رودریگو لوپز، مرتضی اسدی، محمود خمیسی، حمید جوکار، امید نظامی‌پور، میثم نقی‌زاده، مگنو باتیستا، رسول پیرزاده، جابر انصاری، میلاد جهانی و محمدامین درویشی

شرح گل‌ها:
1 ـ صفر (پرسپولیس): ضربه کرنر هادی نوروزی با سر محسن بنگر به سادگی هر چه تمام تر در دروازه گسترش قرار گرفت. لوپز دروازه‌بان گسترش و نظامی پور مدافع این تیم هم با اشتباه خود روی این گل کاملا مقصر بودند. این گل زودهنگام در بازی قبل از دربی به سود پرسپولیس خواهد بود.
2 ـ صفر (پرسپولیس): پاس امید عالیشاه به مهدی طارمی این مهاجم پوشهری را در موقعیت تک به تک با لوپز قرار داد و طارمی با یک ضربه تکنیکی و آرام گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
2 ـ1(گسترش): خطای غیرضروری و عجیب رضا حقیقی روی درویشی مهاجم گسترش تبریزی ها صاحب یک موقعیت پنالتی کرد که این ضربه با مگنو باتیستا در جهت حرکت سوشا مکانی به گل تبدیل کرد.
2 ـ 2 (گسترش فولاد): میلاد جهانی از جناح چپ در فضای خالی صاحب توپ شد و در حالی که به نظر قصد سانتر را داشت، با بیرون پا دروازه پرسپولیس را مورد هدف قرار داد و ضربه او با اشتباه عجیب مکانی وارد دروازه قرمزپوشان شد.  

حاشیه های بازی:
* مهرداد بایرامی مهاجم گلزن گسترش روی نیمکت آبی‌پوشان نشسته است.
* تماشاگران پرسپولیس در ابتدای بازی شعار دادند: «کی‌روش یادت باشه نوری باید باشد» گفته می‌ شود کاپیتان پرسپولیس در فهرست بعدی کارلوس کی‌روش حضور دارد.
* مهدی جعفرپور مدافع راست جدید پرسپولیس در ترکیب اصلی قرمزها حضوردارد و محمدرضا خانزاده، روی نیمکت نشسته است.
* پیش از آغاز مسابقه به دلیل تقارن با عاشورای حسینی، یک دقیقه سکوت اعلام شد.
* در ترکیب گسترش فولاد، دو بازیکن اهل آمریکای‌جنوبی حضور دارند. لوپز اروگوئه‌ای و مگنو باتیستا برزیلی.
* فراز کمالوند با ظاهری متفاوت از گذشته و با موهای سفید شده تیمش را هدایت می‌ کند.
* پیام صادقیان در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور ندارد.
* مهرداد کفشگری نیز از روی نیمکت بازی را تماشا می‌ کند. حقیقی به همراه اومانا کمربند خط دفاعی پرسپولیس را محکمتر کرده اند.
* یک پا دو پای تماشایی محمد نوری و پاس او به طارمی و پاس طارمی به عالیشاه فرصت عالی را نصیب پرسپولیس کرد اما شوت عالیشاه با شیرجه لوپز مهار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد