نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

گزارش کامل اولین روز اردوی تیم ملی



استقبال ستاره از ستاره‌ها در هتل اوین


تیم ملی فوتبال ایران اردوی خود را برای دیدار مقابل کره جنوبی از ظهر امروز آغاز کرد.

 
بازیکنان تیم ملی ایران امروز در حالی خود را در هتل اوین به کادرفنی معرفی کردند که از جمع 8 بازیکن لژیونر فوتبال ایران اشکان دژاگه و سیدجلال حسینی خود را به ایران رساندند و بقیه بازیکنان با هماهنگی با کادرفنی خود را به تیم معرفی خواهند کرد.

جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی و کریم انصاری فرد امشب خود را به اردوی تیم ملی معرفی خواهند کرد. قوچان نژاد، سردار آزمون، علیرضا حقیقی و علیرضا جهانبخش جزو بازیکنانی هستند که با هماهنگی با کادرفنی در ادامه خود را به تیم ملی معرفی خواهند کرد.

سوشا مکانی، گلر پرسپولیس اولین بازیکنی بود که خود را به محل اردوی رساند و با استقبال علی کریمی روبرو شد. آندرانیک تیموریان، احسان حاج صفی، وریا غفوری دیگر بازیکنانی بودند که با فاصله کمی از یکدیگر خود را به هتل اوین رساندند و با استقبال کادرفنی و مارکار آقاجانی روبرو شدند. محمد نوری، کاپیتان پرسپولیس که طی هفته‌های گذشته بازی‌های خوبی در ترکیب تیمش انجام داده بود و مزد آن را با دعوت مجدد به تیم ملی گرفته بود برخورد گرمی با اصحاب رسانه داشت و علیرغم ممانعت روابط عمومی فدراسیون فوتبال از خبرنگاران دعوت کرد تا در لابی هتل حضور یابند.

خسرو حیدری و امید ابراهیمی که این روزها به دوقلوهای استقلال تبدیل شده‌اند مطابق معمول با یکدیگر به محل هتل رسیدند و همسر خسرو حیدری هم در این بین آنها را مشایعت می‌کرد.

امیرحسین صادقی هم با تیپی خاص خود را به اردو رساند و در این بین صحبت‌هایش با دوستانش که به نظر می‌رسید حول مسائل مالی بود توجه عکاسان و خبرنگاران را به خود جلب کرده بود.


در این بین فردی که ادعا می‌کرد توپ بازی ایران و آرژانتین را از سایت آدیداس خریداری کرده است، از بازیکنان تیم ملی درخواست کرد امضایی یادگاری روی توپ بزنند.

محسن فروزان، گلر استقلال هم جزو نفراتی بود که خود را دقایقی پیش از ساعت مورد کادرفنی به اردو رساند و با استقبال گاسپار و مارکار آقاجانیان به اتاقش رفت.


یک هوادار زن مسن در حالی که به شدت از روابط عمومی فدراسیون فوتبال درخواست می‌کرد که اجازه حضورش در کنار بازیکنان تیم ملی را بدهد تا بتواند عکسی به یادگار کنار آنها بگیرد که با برخورد بد روابط عمومی روبرو شد و از هتل خارج شد.

بازیکنان تیم ملی بعد از کمی استراحت در رستوران هتل حاضر شدند و بعد از صرف ناهار دوباره به اتاق‌های شان بازگشتند تا برای تمرین امروز عصر آماده شوند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد