نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

جام ملت های آسیا 2015- استرالیا ; آزمون: مصدومیتم جدی نیست

آزمون: مصدومیتم جدی نیست


سردار آزمون در بازی با قطر گل فوق العاده ای زد اما مصدومیتش همه را نگران کرد.

  از میکسدزون ورزشگاه، سردار آزمون بعد از پایان بازی اعلام کرد مصدومیتش جدی نیست و در همین خصوص گفت:در جریان بازی درد شدیدی داشتم که این درد هنوز هم ادامه دارد، اما فکر نمی‌کنم حاد باشد. فردا باید پایم را معاینه کنند تا مشخص شود می توانم بازی کنم یا خیر..

او در خصوص پیروزی مقابل قطر و حضور تماشاگران در ورزشگاه صحبت کرد: از حضور تماشاگران خیلی خوشحال شدم و از اینکه توانستم خوشحالی خود را با آنها تقسیم کنم خیلی خوشحالم. از حضور هواداران هم تشکر می‌کنم و حضور آنها باعث می‌شود تا وظیفه ما سنگین‌تر شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
ارمین پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 16:53

واقعا مرسی بابت گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد